Sprzedaż luksusowych wzrosła. Idzie ku lepszemu?
W ostatnich miesiącach w informacjach dotyczących sprzedaży prasy w Polsce przewija się stały motyw: tendencja spadkowa. Nareszcie jednak jest jakaś odmiana. Jak podaje portal Wirtulanemedia.pl, większość miesięczników luksusowych i shoppingowych adresowanych do kobiet zanotowało w marcu br. wzrost sprzedaży.
http://www.rynekprasowy.pl/sprzedaz-luksusowych-wzrosla-idzie-ku-lepszemu/
Czytelnictwo prasy – nowe wyniki
Nie zmieniają się gusta Polaków, jeśli chodzi o czytelnictwo prasy. Liderami w poszczególnych kategoriach są wciąż te same tytuły – wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa Prasy za okres od listopada 2009 roku do kwietnia 2010 roku, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl
http://www.rynekprasowy.pl/czytelnictwo-prasy-%E2%80%93-nowe-wyniki/