|
puella8791.moblo.pl
Dzienniki regionalne traciły w maju Nawet o 10 proc. niż rok temu była niższa sprzedaż największych dzienników regionalnych w maju 2010 r. – informuje portal press.pl
|
|
|
Polski „Playboy” w 3D
Niedawno informowaliśmy, że tygodnik „Polityka” ukazał się z trójwymiarową okładką. Ale to nie koniec doświadczeń z techniką 3D w polskiej prasie. Dzisiaj do sprzedaży trafił lipcowy numer polskiej edycji miesięcznika „Playboy” z okładką i 69 zdjęciami wykonanymi w trójwymiarze.
http://www.rynekprasowy.pl/polski-%E2%80%9Eplayboy%E2%80%9D-w-3d/
Minister apeluje o zerową stawkę VAT
W Polsce należy utrzymać zerową stawkę podatku VAT na książki oraz prasę lokalną i specjalistyczną – uważa minister kultury Bogdan Zdrojewski i apeluje w tej sprawie do ministra finansów.
http://www.rynekprasowy.pl/minister-apeluje-o-zerowa-stawke-vat/
|
|
|
Asortyment wstydliwy, ale atrakcyjny
Z roku na rok rośnie rynek prezerwatyw w Polsce – od maja 2009 do kwietnia 2010 wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub. r. W placówkach handlu detalicznego sprzedano ponad 95 mln sztuk prezerwatyw, co przełożyło się na kwotę ponad 164 miliony złotych. Około 26 procent tej kwoty trafiło do sklepów i kiosków – wynika z badań firmy Nielsen. Co zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać tę korzystną tendencję w sprzedaży?
http://fmcg.kolporter.com.pl/asortyment-wstydliwy-ale-atrakcyjny/
„Wprost” się zmienia i promuje
Tygodnik „Wprost”, którego nowym naczelnym jest Tomasz Lis, ruszył z kampanią reklamową „Zmieniamy Wprost”, promującą zmiany wprowadzone ostatnio w tym piśmie.
http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Ewprost%E2%80%9D-sie-zmienia-i-promuje/
|
|
|
Asortyment wstydliwy, ale atrakcyjny
Z roku na rok rośnie rynek prezerwatyw w Polsce – od maja 2009 do kwietnia 2010 wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub. r. W placówkach handlu detalicznego sprzedano ponad 95 mln sztuk prezerwatyw, co przełożyło się na kwotę ponad 164 miliony złotych. Około 26 procent tej kwoty trafiło do sklepów i kiosków – wynika z badań firmy Nielsen. Co zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać tę korzystną tendencję w sprzedaży?
http://fmcg.kolporter.com.pl/asortyment-wstydliwy-ale-atrakcyjny/
„Wprost” się zmienia i promuje
Tygodnik „Wprost”, którego nowym naczelnym jest Tomasz Lis, ruszył z kampanią reklamową „Zmieniamy Wprost”, promującą zmiany wprowadzone ostatnio w tym piśmie.
http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Ewprost%E2%80%9D-sie-zmienia-i-promuje/
|
|
|
Dania gotowe to dobry biznes
Ponad 482 miliony złotych wydali polscy konsumenci na zakup dań gotowych od lutego 2009 do stycznia 2010 r. Oznacza to wzrost wartości sprzedaży o prawie 9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku – wynika z badań firmy Nielsen. Warto więc spróbować w swoim sklepie zarobić na tego rodzaju produktach. Zwłaszcza gdy mają wysoką jakość i atrakcyjną cenę – tak jak dania gotowe wprowadzone do oferty Kolportera Service.
http://fmcg.kolporter.com.pl/dania-gotowe-to-dobry-biznes/
Jak latem schłodzić słodycze
Lato nie jest najlepszym okresem dla sprzedaży produktów czekoladowych, a wysokie temperatury powodują, że obniża się ich trwałość. Jakie zasady należy stosować, aby mimo niesprzyjającej pory roku osiągnąć najlepsze efekty w sprzedaży słodyczy?
http://fmcg.kolporter.com.pl/jak-latem-schlodzic-slodycze/
|
|
|
Amerykanie znów konsumują
W czasie recesji amerykański deficyt na rachunku bieżącym się skurczył, jednak w ostatnich miesiącach znów zaczął rosnąć. Oznacza to, że Amerykanie znów konsumują – czytamy w serwisie wyborcza.biz.
Wedel po japońsku
Spożywczy gigant Kraft Foods ogłosił w poniedziałek, że sprzedaje należącego do Cadbury największego producenta czekolady w Polsce E.Wedel. Nabywcą jest jedna z największych sieci spożywczych w Japonii grupa Lotte – informuje portal wyborcza.biz.
http://fmcg.kolporter.com.pl/wedel-po-japonsku/
Pożądany klient „65+”
Ubrania dla dwudziestolatków, sprzęt sportowy dla trzydziestolatków, urlopowe wyjazdy dla czterdziestolatków – wśród różnorodnych wiekowo grup polski handel zdaje się nie dostrzegać ludzi, którzy już przestali być aktywni zawodowo, czyli emerytów. Okazuje się jednak, że niesłusznie, bo to bardzo atrakcyjna grupa klientów.
http://fmcg.kolporter.com.pl/pozadany-klient-%E2%80%9E65%E2%80%9D/
|
|
|
Dokąd zmierza handel
„Należy spodziewać się, że wzorem krajów Europy Zachodniej także w Polsce rynek dystrybucyjny podzieli się na segmenty wyspecjalizowane w obsłudze konkretnego klienta (np. różnego formatu placówki detaliczne, HoReCa), a tego typu procesy przyczynią się do poprawy jakości obsługi w handlu hurtowym” – pisze Paula Wendland w artykule „Sytuacja w handlu – w kierunku segmentacji”, jaki publikuje portal www.detaldzisiaj.pl .
http://fmcg.kolporter.com.pl/dokad-zmierza-handel/
Grzeczny jak oszust
Taktyka oszustów dzwoniących do sprzedawców wciąż się zmienia. Niestety, choć od lat Kolporter Service konsekwentnie informuje kontrahentów, że pod żadnym pozorem nie wolno podawać przez telefon jakichkolwiek danych dotyczących kuponów drukowanych z terminali czy kart zdrapek, nadal zdarza się, że niektórzy sprzedawcy są naiwni, a inni ulegają presji ze strony złodzieja grożącego „poważnymi konsekwencjami”.
http://fmcg.kolporter.com.pl/grzeczny-jak-oszust/
|
|
|
|