głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
puella8791 Dzienniki regionalne traciły w maju Nawet o 10 proc. niż rok temu była niższa sprzedaż największych dzienników regionalnych w maju 2010 r. – informuje portal pr

puella8791

puella8791.moblo.pl
Dzienniki regionalne traciły w maju Nawet o 10 proc. niż rok temu była niższa sprzedaż największych dzienników regionalnych w maju 2010 r. – informuje portal press.pl
Dzienniki regionalne traciły w maju... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

Dzienniki regionalne traciły w maju Nawet o 10 proc. niż rok temu była niższa sprzedaż największych dzienników regionalnych w maju 2010 r. – informuje portal press.pl. http://www.rynekprasowy.pl/dzienniki-regionalne-tracily-w-maju/ Wakacyjne czasopisma Egmontu Wydawnictwo Egmont przygotowało na wakacje dwa czasopisma: „Czarodzieje z Waverly Place” oraz „Zaćmienie”. http://www.rynekprasowy.pl/wakacyjne-czasopisma-egmontu/ Tygodniki raz na miesiąc Prawie wszystkie polskie tygodniki poradnikowe zostały przekształcone w dwutygodniki lub miesięczniki. Wydawcy liczą, że zmiana cyklu wydawniczego spowoduje wzrost sprzedaży i cen czasopism. http://www.rynekprasowy.pl/tygodniki-raz-na-miesiac/

Statoil nowym partnerem biznesowym... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

Statoil nowym partnerem biznesowym Kolportera Kolporter DP dostarcza prasę do prawie wszystkich zorganizowanych sieci handlowych w Polsce. Do grona partnerów biznesowych firmy dołączył niedawno koncern Statoil, ostatnia z sieci stacji benzynowych korzystająca dotąd z usług innego dostawcy prasy. Jak Kolporterowi udało się zdobyć pozycję lidera w tak trudnym segmencie rynku? http://www.rynekprasowy.pl/statoil-nowym-partnerem-biznesowym-kolportera/ „Fakt” pozostał liderem sprzedaży Większość ogólnopolskich dzienników ponownie straciła na sprzedaży – podaje portal Wirtualnemedia powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Efakt%E2%80%9D-pozostal-liderem-sprzedazy/

Filmy Polańskiego w kolekcji Bauera... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

Filmy Polańskiego w kolekcji Bauera Wydawnictwo Bauer wprowadzi 6 lipca do sprzedaży pierwszy tom kolekcji filmowej „Twój Styl Poleca” – Kolekcja Roman Polański. http://www.rynekprasowy.pl/filmy-polanskiego-w-kolekcji-bauera/ „Reportaże Polityki” od 7 lipca Publikacja „Reportaże Polityki. Afery, skandale, kryminały”, wydana przez Politykę Spółdzielnię Pracy, trafi do sprzedaży w najbliższą środę, 7 lipca 2010 r. Będzie ją można kupić w kioskach i sklepie internetowym „Polityki”. http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Ereportaze-polityki%E2%80%9D-od-7-lipca/

Polski „Playboy” w 3D  Niedawno... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

Polski „Playboy” w 3D Niedawno informowaliśmy, że tygodnik „Polityka” ukazał się z trójwymiarową okładką. Ale to nie koniec doświadczeń z techniką 3D w polskiej prasie. Dzisiaj do sprzedaży trafił lipcowy numer polskiej edycji miesięcznika „Playboy” z okładką i 69 zdjęciami wykonanymi w trójwymiarze. http://www.rynekprasowy.pl/polski-%E2%80%9Eplayboy%E2%80%9D-w-3d/ Minister apeluje o zerową stawkę VAT W Polsce należy utrzymać zerową stawkę podatku VAT na książki oraz prasę lokalną i specjalistyczną – uważa minister kultury Bogdan Zdrojewski i apeluje w tej sprawie do ministra finansów. http://www.rynekprasowy.pl/minister-apeluje-o-zerowa-stawke-vat/

Asortyment wstydliwy  ale atrakcyjny... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

Asortyment wstydliwy, ale atrakcyjny Z roku na rok rośnie rynek prezerwatyw w Polsce – od maja 2009 do kwietnia 2010 wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub. r. W placówkach handlu detalicznego sprzedano ponad 95 mln sztuk prezerwatyw, co przełożyło się na kwotę ponad 164 miliony złotych. Około 26 procent tej kwoty trafiło do sklepów i kiosków – wynika z badań firmy Nielsen. Co zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać tę korzystną tendencję w sprzedaży? http://fmcg.kolporter.com.pl/asortyment-wstydliwy-ale-atrakcyjny/ „Wprost” się zmienia i promuje Tygodnik „Wprost”, którego nowym naczelnym jest Tomasz Lis, ruszył z kampanią reklamową „Zmieniamy Wprost”, promującą zmiany wprowadzone ostatnio w tym piśmie. http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Ewprost%E2%80%9D-sie-zmienia-i-promuje/

Asortyment wstydliwy  ale atrakcyjny... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

Asortyment wstydliwy, ale atrakcyjny Z roku na rok rośnie rynek prezerwatyw w Polsce – od maja 2009 do kwietnia 2010 wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub. r. W placówkach handlu detalicznego sprzedano ponad 95 mln sztuk prezerwatyw, co przełożyło się na kwotę ponad 164 miliony złotych. Około 26 procent tej kwoty trafiło do sklepów i kiosków – wynika z badań firmy Nielsen. Co zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać tę korzystną tendencję w sprzedaży? http://fmcg.kolporter.com.pl/asortyment-wstydliwy-ale-atrakcyjny/ „Wprost” się zmienia i promuje Tygodnik „Wprost”, którego nowym naczelnym jest Tomasz Lis, ruszył z kampanią reklamową „Zmieniamy Wprost”, promującą zmiany wprowadzone ostatnio w tym piśmie. http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Ewprost%E2%80%9D-sie-zmienia-i-promuje/

Dania gotowe to dobry biznes  Ponad... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

Dania gotowe to dobry biznes Ponad 482 miliony złotych wydali polscy konsumenci na zakup dań gotowych od lutego 2009 do stycznia 2010 r. Oznacza to wzrost wartości sprzedaży o prawie 9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku – wynika z badań firmy Nielsen. Warto więc spróbować w swoim sklepie zarobić na tego rodzaju produktach. Zwłaszcza gdy mają wysoką jakość i atrakcyjną cenę – tak jak dania gotowe wprowadzone do oferty Kolportera Service. http://fmcg.kolporter.com.pl/dania-gotowe-to-dobry-biznes/ Jak latem schłodzić słodycze Lato nie jest najlepszym okresem dla sprzedaży produktów czekoladowych, a wysokie temperatury powodują, że obniża się ich trwałość. Jakie zasady należy stosować, aby mimo niesprzyjającej pory roku osiągnąć najlepsze efekty w sprzedaży słodyczy? http://fmcg.kolporter.com.pl/jak-latem-schlodzic-slodycze/

Amerykanie znów konsumują  W czasie... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

Amerykanie znów konsumują W czasie recesji amerykański deficyt na rachunku bieżącym się skurczył, jednak w ostatnich miesiącach znów zaczął rosnąć. Oznacza to, że Amerykanie znów konsumują – czytamy w serwisie wyborcza.biz. Wedel po japońsku Spożywczy gigant Kraft Foods ogłosił w poniedziałek, że sprzedaje należącego do Cadbury największego producenta czekolady w Polsce E.Wedel. Nabywcą jest jedna z największych sieci spożywczych w Japonii grupa Lotte – informuje portal wyborcza.biz. http://fmcg.kolporter.com.pl/wedel-po-japonsku/ Pożądany klient „65+” Ubrania dla dwudziestolatków, sprzęt sportowy dla trzydziestolatków, urlopowe wyjazdy dla czterdziestolatków – wśród różnorodnych wiekowo grup polski handel zdaje się nie dostrzegać ludzi, którzy już przestali być aktywni zawodowo, czyli emerytów. Okazuje się jednak, że niesłusznie, bo to bardzo atrakcyjna grupa klientów. http://fmcg.kolporter.com.pl/pozadany-klient-%E2%80%9E65%E2%80%9D/

„Newsweek” nowym liderem  Na... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

„Newsweek” nowym liderem Na pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii awansował w kwietniu br. „Newsweek Polska” – informuje portal Wirtualnemedia.pl powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Enewsweek%E2%80%9D-nowym-liderem/ Kolekcja „Polityki”: Lato z kryminałem Po raz kolejny tygodnik „Polityka” we współpracy z wydawnictwem W.A.B. przygotował cieszącą się dużą popularnością kolekcję sześciu książek „Lato z kryminałem”. Pierwszy tom wakacyjnej serii ukaże się 30 czerwca 2010 r. i będzie to „Kolacja z zabójcą” rosyjskiej pisarki Aleksandry Marininej. http://www.rynekprasowy.pl/kolekcja-%E2%80%9Epolityki-lato-z-kryminalem/ „Lata Lecą” – magazyn „Wyborczej” dla dojrzałych Od 23 czerwca ukazał się specjalny magazyn „Gazety Wyborczej” dla dojrzałych czytelników w wieku 45+. Jego tytuł: „Lata Lecą”. http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Elata-leca%E2%80%9D-%E2%80%93-magazyn-%E2%80%9Ewyborczej%E2%80%9D-dla-dojrzalych/

Rośnie przemyt papierosów... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

Rośnie przemyt papierosów Oficjalnie spada sprzedaż papierosów – tymczasem prawie 11 proc. wypalanych w Polsce papierosów pochodzi z przemytu. Czy podpisana ostatnio nowelizacja ustawy antynikotynowej wpłynie na dalsze ograniczenie palenia? http://fmcg.kolporter.com.pl/rosnie-przemyt-papierosow/ „Komiksowe hity” od 24 czerwca Amerykańskie komiksy, popularne filmy oraz bestsellerowe gry komputerowe zebrane w jednym tytule „Komiksowe Hity” – kwartalnik o tym tytule trafi do sprzedaży 24 czerwca 2010 r. Wydawcą jest Egmont Polska. http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Ekomiksowe-hity%E2%80%9D-od-24-czerwca/ Marcin Prokop szefem miesięcznika „Stuff” Znany m.in. z programów TVN dziennikarz Marcin Prokop będzie redaktorem naczelnym nowego miesięcznika dla mężczyzn „Stuff”. Pismo pojawi się na polskim rynku 9 września, jego wydawcą jest Ginza Media Group. http://www.rynekprasowy.pl/marcin-prokop-szefem-miesiecznika-%E2%80%9Estuff%E2%80%9D/

Dokąd zmierza handel  „Należy... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

Dokąd zmierza handel „Należy spodziewać się, że wzorem krajów Europy Zachodniej także w Polsce rynek dystrybucyjny podzieli się na segmenty wyspecjalizowane w obsłudze konkretnego klienta (np. różnego formatu placówki detaliczne, HoReCa), a tego typu procesy przyczynią się do poprawy jakości obsługi w handlu hurtowym” – pisze Paula Wendland w artykule „Sytuacja w handlu – w kierunku segmentacji”, jaki publikuje portal www.detaldzisiaj.pl . http://fmcg.kolporter.com.pl/dokad-zmierza-handel/ Grzeczny jak oszust Taktyka oszustów dzwoniących do sprzedawców wciąż się zmienia. Niestety, choć od lat Kolporter Service konsekwentnie informuje kontrahentów, że pod żadnym pozorem nie wolno podawać przez telefon jakichkolwiek danych dotyczących kuponów drukowanych z terminali czy kart zdrapek, nadal zdarza się, że niektórzy sprzedawcy są naiwni, a inni ulegają presji ze strony złodzieja grożącego „poważnymi konsekwencjami”. http://fmcg.kolporter.com.pl/grzeczny-jak-oszust/

Nowy miesięcznik – „Bliżej... teksty

puella8791 dodano: 11 lipca 2010

Nowy miesięcznik – „Bliżej Ciebie” W sprzedaży pojawił się nowy miesięcznik z portfolio wydawnictwa Phoenix Press – „Bliżej Ciebie”. To magazyn z historiami z życia zwykłych ludzi oraz gwiazd dużego i szklanego ekranu, sygnowany rekomendacją tygodnika „Życie na gorąco”. http://www.rynekprasowy.pl/nowy-miesiecznik-%E2%80%93-%E2%80%9Eblizej-ciebie%E2%80%9D/ „Aktywni 55+” – kwartalnik dla seniorów „Aktywni 55+” – tak się nazywa nowy kwartalnik, który zadebiutował na rynku. Zgodnie z tytułem adresowany jest do seniorów. Seniorów „z werwą i smakiem życia” – dodaje redakcja. http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Eaktywni-55%E2%80%9D-%E2%80%93-kwartalnik-dla-seniorow/

Poprzednia
1
2 3 4 5 ... 27 Następna
Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Darmowe galerie i hosting zdjęć