Dokąd zmierza handel
„Należy spodziewać się, że wzorem krajów Europy Zachodniej także w Polsce rynek dystrybucyjny podzieli się na segmenty wyspecjalizowane w obsłudze konkretnego klienta (np. różnego formatu placówki detaliczne, HoReCa), a tego typu procesy przyczynią się do poprawy jakości obsługi w handlu hurtowym” – pisze Paula Wendland w artykule „Sytuacja w handlu – w kierunku segmentacji”, jaki publikuje portal
www.detaldzisiaj.pl .
http://fmcg.kolporter.com.pl/dokad-zmierza-handel/
Grzeczny jak oszust
Taktyka oszustów dzwoniących do sprzedawców wciąż się zmienia. Niestety, choć od lat Kolporter Service konsekwentnie informuje kontrahentów, że pod żadnym pozorem nie wolno podawać przez telefon jakichkolwiek danych dotyczących kuponów drukowanych z terminali czy kart zdrapek, nadal zdarza się, że niektórzy sprzedawcy są naiwni, a inni ulegają presji ze strony złodzieja grożącego „poważnymi konsekwencjami”.
http://fmcg.kolporter.com.pl/grzeczny-jak-oszust/