Asortyment wstydliwy, ale atrakcyjny
Z roku na rok rośnie rynek prezerwatyw w Polsce – od maja 2009 do kwietnia 2010 wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub. r. W placówkach handlu detalicznego sprzedano ponad 95 mln sztuk prezerwatyw, co przełożyło się na kwotę ponad 164 miliony złotych. Około 26 procent tej kwoty trafiło do sklepów i kiosków – wynika z badań firmy Nielsen. Co zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać tę korzystną tendencję w sprzedaży?
http://fmcg.kolporter.com.pl/asortyment-wstydliwy-ale-atrakcyjny/
„Wprost” się zmienia i promuje
Tygodnik „Wprost”, którego nowym naczelnym jest Tomasz Lis, ruszył z kampanią reklamową „Zmieniamy Wprost”, promującą zmiany wprowadzone ostatnio w tym piśmie.
http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Ewprost%E2%80%9D-sie-zmienia-i-promuje/