„Naj” będzie miesięcznikiem
Wydawany przez G+J Polska tygodnik „Naj” będzie miesięcznikiem poradnikowym. Pierwszy numer wyjdzie 10 czerwca i będzie kosztował 2,60 zł. Jako tygodnik „Naj” kosztowało 1,30 zł.
http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Enaj%E2%80%9D-bedzie-miesiecznikiem/
„Pani Domu” jako dwutygodnik
Z początkiem lipca „Pani Domu” przechodzi na dwutygodniowy cykl wydawniczy – informuje wydawca pisma Edipresse Polska. Na stałe zmienia się również dzień wejścia do sprzedaży – numer 29/2010 pisma pojawi się w kioskach w poniedziałek, 12 lipca (dotychczas pierwszym dniem sprzedaży Pani Domu była środa).
http://www.rynekprasowy.pl/%E2%80%9Epani-domu%E2%80%9D-jako-dwutygodnik/
Prasa o mundialu
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej rozpoczynają się w RPA 11 czerwca – większość dzienników już wcześniej przygotowała serwisy internetowe poświęcone mundialowi, a niektóre gazety – specjalne mundialowe dodatki.
http://www.rynekprasowy.pl/prasa-o-mundialu/