 |
uwielbiam Go za to, że gdy w chwilach kiedy ja powątpiewam w siebie, On przypomina mi o tym co dla mnie najważniejsze. o tym, co chciałam osiągnąć od początku. to, do czego dążyłam. nie ma co, najwspanialszy facet na tej ziemi. ♥ /rozkminajto .
|
|
 |
nie potrafię opisać stanu, w jakim jestem gdy z Nim przebywam. /rozkmnajto .
|
|
 |
wieczór. siedzę jak zwykle sama w pokoju, w głośnikach jakiś dobry bit. gadu na niewidocznym, bo i tak wiem, że nie napiszesz. a gdy nawet jestem dostępna, to nic się nie dzieje. a szkoda wiesz, bo mam taką cholerną ochotę z Tobą pogadać. spędzić trochę czasu razem. nawet mógłbyś przyjść teraz, ogrzałbyś mnie w ten chłodny wieczór, poprzytulalibyśmy się, też by było dobrze. przecież sam mówiłeś, że lubisz mnie przytulać. boże, gdyby to wszystko było inaczej. gdyby moje małe marzenia się po spełniały .. no właśnie gdyby .. /rozkminajto .
|
|
 |
jestem tak cholernie zmęczona, że nawet nie mam sił, żeby wstać od kompa i iść się umyć. dzięki, kochana szkoło. /rozkminajto .
|
|
 |
nie chcę pisać ani gadać z byle jakim chłopakiem. chcę rozmawiać z Tobą. doceń to. /rozkminajto .
|
|
 |
Pozwól, że opowiem Ci o znajomości, która trwa chociaż nie jest pewna swojej przyszłości. /MAŁPA ♥ !
|
|
 |
|
Nie ma to jak usłyszeć " słodka jesteś " ♥ | choohe.
|
|
 |
uwielbiam to, jak udajesz, że jesteś taki przeze mnie 'pokrzywdzony', bo Cię nie chciałam przytulić. te Twoje słodkie, a zarazem smutne oczka, to po prostu wypas. a jak już Cię przytulę, to pojawia się ten uśmiech .. taki szczery, bezcenny, najpiękniejszy, który pokochałam od razu. /rozkminajto .
|
|
 |
pokazałam mu na lekcji mojego siniaka na ręce, którego w jakiś sposób załapałam, ale nie wiem gdzie, kiedy i jak. a on zadał tylko jedno pytanie: 'komu mam zajebać?' . tak, to się nazywa prawdziwy przyjaciel. ♥ /rozkminajto .
|
|
 |
|
. burdel umysłu , teatr podświadomości . | dzyndzelek .
|
|
 |
choćbym nie wiem jak była zła i nawet jeśli bym krzyczała, że Cię nienawidzę, że masz się wynosić, nie możesz odejść, rozumiesz? nie możesz. /besty
|
|
|
|