 |
|
nigdy nie dawaj zbędnej nadziei, bo to jest najgorsze ...
|
|
 |
|
ciekawa jestem, czy chociaż wiesz co robisz, kiedy ze swoim stałym "siemka" znowu wpadasz do mojego życia, rujnując cały wysiłek, który włożyłam by zapomnieć o Tobie.
|
|
 |
|
na urodziny mówili ' byś znalazła dobrego chłopaka'. nie myślałam ze spełni sie to akurat w tym roku, ; *
: ))
|
|
 |
|
wydałam 1.20 na tymbarka. na kapselku pisało 'powiedz co czujesz'. poszłam na spontan, napisałam. 4 dni później usłyszałam ,że kocha, tylko bał się powiedzieć.
|
|
 |
|
...i nawet nie wiesz jakiego banana na ryjka przyjmuję kiedy czuję jak wibruje mi telefon i widzę wiadomość od ciebie. : )
|
|
 |
|
nic już kurwa bracie nie jest tak jak dawniej.
|
|
 |
|
idź dalej z planem. wiesz, szczęście bywa każdemu pisane.
|
|
 |
|
stałam pod klasą czekając na lekcje, on miał lekcje w sali obok. siedział na ławce i cały czas się na mnie patrzył. podszedł do mnie kolega z klasy, zamieniliśmy parę słów, po czym zaczął mnie gilgotać. zaczęłam krzyczeć, a zarazem śmieć się głośno. on to usłyszał, wstał z ławki, podszedł do mnie, chwycił mocno za rękę i pociągnął do siebie. na jego twarzy zobaczyłam niezbyt wesołą minę. popatrzył mi głęboko w oczy, po czym powiedział: 'mała, nie rób mi tego. dobrze wiesz, że jestem zazdrosny o każdego kolesia, który cię dotknie.', ja patrząc w jego oczy, uśmiechnęłam się i powiedziałam 'wiem' po czym pocałowałam go w policzek. za chwilę zadzwonił dzwonek. to była chyba najlepsza przerwa do tej pory.
|
|
 |
|
byłam szczęśliwa. już nie jestem, czemu? bo przyszła nowa, ładna typiara do szkoły. zakręciła mu tyłkiem koło nosa, posmakował jej języka i teraz bujają się razem po szkole, tak jak kiedyś robiłam to ja i on.
|
|
 |
|
a do ciebie nie czuje urazy , nie czuję niechęci muszę tylko cię zapomieć wypierdolić cię z pamięc
|
|
 |
|
to wszystko jest dla ludzi którzy wierzą w swoje możliwości, zdani sami na siebie idą do przodu, nie zważając na przeszkody, wierząc że będzie dobrze
|
|
 |
|
Bez pierdolenia bzdur, to co myślę mówię wprost.
|
|
|
|