 |
|
Bawimy sie w chowanego . Ja ukrywam swą miłość do Ciebie . A Ty nadzieję , że mnie odzyskasz . Ciekawe , które z nas wyruszy pierwsze na poszukiwania .
|
|
 |
|
wiesz jak to jest , kiedy nie widzi się kogoś zaledwie 7 godzin i już umiera się z tęsknoty ?
|
|
 |
|
dlaczego tak często zabierasz uśmiech z mojej twarzy ?
|
|
 |
|
"zostańmy przyjaciółmi" brzmi jak "twój kot zdechł, ale możesz go zatrzymać"
|
|
 |
godzina 19:28 sms od kumpla " musimy zerwać kontakt " . zero wyjaśnień, zero tłumaczeń, a potem... a potem ich wspólne zdjęcia na stronach internetowych. jeśli dla miłości trzeba zrezygnować z przyjaźni to... to ja pierdolę taką miłość.
|
|
 |
|
najbardziej nie lubię sytuacji kiedy odwiedząją mnie kumple a gdy wychodzą, wpada do mojego pokoju mama z pytaniem 'z którym to chodzisz?' dla niej nie liczy się przyjaźń, to że się z nimi spotykam nie znaczy że z którymś z nich jestem. mimo że bym chciała. / grozisz_mi_xd
|
|
 |
|
podobno gdy ktoś się komuś śni to znaczy że za nim tęskni, to czemu mi się śnią jakieś głupoty zamiast Ciebie ? przecież mówiłeś że tęsknisz. kolejny dowód na to że kłamiesz. / grozisz_mi_xd
|
|
 |
|
moje życie jest pełne facetów jem Grześka, pije,
Kubusia i na dodatek śpię z Jaśkiem. / z neta.
|
|
 |
|
była już 8 lekcja. wszyscy siedzieli znudzeni, ale oczywiście nie ja. cały czas śpiewałam, gadałam i naśladowałam różne zwierząta. - a tobie co się dzieje ? - zapytał nauczyciel. - nic. mam za dużo energii i muszę ją rozładować. - w takim razie, wyjdź na środek klasy i zrób kilka przysiadów, jak już wyładujesz energię to możesz siadać do ławki. - powiedział ucieszony. - ok spoko. wyszłam na środek klasy, zrobiłam kilka przysiadów. - już proszę pana rozładowałam energię. - czyli będziesz cicho ? - jak najbardziej. - powiedziałam po czym pobiegłam do ławki udając przy tym małpe. / grozisz_mi_xd
|
|
 |
|
uwielbiam rozmawiać przez telefon z kuzynem. zawsze na koniec rozmowy mówi 'kocham Cię mała, pa'. kocham ten moment, przynajmniej on jeden potrafi wypowiedzieć te słowa. / grozisz_mi_xd
|
|
|
|