głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
twojaprzytulankax3 Kurwa ta moja pieprzona nadzieja że Ty jeszcze sie odezwiesz. i strzeż mnie Boże żebym nie złamała piątego przykazania dekalogu 'nie zabijaj' jak zobaczę tą szm

twojaprzytulankax3

twojaprzytulankax3.moblo.pl
Kurwa ta moja pieprzona nadzieja że Ty jeszcze sie odezwiesz.
Kurwa ta moja pieprzona nadzieja  że... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 19 grudnia 2010

Kurwa ta moja pieprzona nadzieja, że Ty jeszcze sie odezwiesz.

i strzeż mnie Boże  żebym nie... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 19 grudnia 2010

i strzeż mnie Boże, żebym nie złamała piątego przykazania dekalogu 'nie zabijaj', jak zobaczę tą szmatę na oczy ..

A teraz wstań  zrób najlepszy... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 19 grudnia 2010

A teraz wstań, zrób najlepszy makijaż jaki potrafisz, idź dumnie przez ulicę i nie waż się pokazać nikomu, co Cię niszczy od środka.

Mogę porównać Cię do pór roku.... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 17 grudnia 2010

Mogę porównać Cię do pór roku. Jakkolwiek mocno chciałabym, byś został Ty odejdziesz. Nie pozostaniesz nawet, gdy sam będziesz tego pragnął. Nie będziesz wieczny w jednej postaci. Ale ja Cię wielbię bez względu na to, kim w tej chwili jesteś. Seraficzna wiosna, upojne lato, nostalgia jesień... I w końcu ta znienawidzona pora roku. Pieprzona zima... Retorycznie pytam samą siebie, dlaczego zawsze musi nadejść pierwszy z tych mizantropicznych dni... Uwodzisz, zwodzisz, zawodzisz. Trwa to długo, zbyt długo. Ale tłumaczę sobie, że w końcu wszystko przeminie. Nawet ten śnieg stopnieje...

 Są we mnie trzy osoby  w... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 17 grudnia 2010

-Są we mnie trzy osoby, w zależności od tego, kto do mnie przychodzi. Jest mała Niewinna Dziewczynka, która patrzy na mężczyznę z podziwem i udaje zachwyconą jego opowieściami o władzy, sławie i bogactwie. Jest Femme Fatale, która z miejsca atakuje nieśmiałych, niepewnych, przejmuje kontrolę nad sytuacją, dzięki czemu w jej towarzystwie znajdują relaks i nie muszą się już niczym niepokoić. Jest wreszcie Wyrozumiała Matka. Ona dopieszcza mężczyzn potrzebujących rad. Cierpliwie wysłuchuje ich zwierzeń, chociaż wpadają jej jednym uchem, a wypadają drugim. Którą z nich chcesz poznać? -Ciebie.

a mówili  że szeptem się nie... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 17 grudnia 2010

a mówili, że szeptem się nie kłamie. Ty potrafiłeś, szeptałeś te wszystkie brednie wprost do mojego ucha.

siadłam dzisiaj w tym śniegu... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 17 grudnia 2010

siadłam dzisiaj w tym śniegu, patrząc w niebo. ludzie zastanawiali się co robie, i dlaczego . Gdy podszedł do mnie przyjaciel i zapytał ja tylko odpowiedziałam - dzisiejsze niebo przypomina mi jego oczy. dopóki nie bedzie ciemno, nie wróce do domu.

I co  mam teraz płakać  bo znowu... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 17 grudnia 2010

I co, mam teraz płakać, bo znowu coś się spieprzyło? Musiałabym przepłakać całe życie, kochanie. A prawdziwych powodów do płaczu niewiele. I płakać za Tobą też nie warto.

. . . ' a śnieg wydawał sie być... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 17 grudnia 2010

. . . ' a śnieg wydawał sie być bita smietaną. . . '

 Cukierek albo psikus..... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 17 grudnia 2010

-Cukierek,albo psikus..-usłyszeliśmy cichutki głos.Odwróciliśmy się i zobaczyliśmy kilku małych chłopców przebranych za zombie i wampiry.Spojrzeliśmy na siebie z delikatną nutą rozbawienia-aa dziś hallowen!-powiedziałeś przypominając sobie dzisiejszą datę:31.10.2009r.Objąłeś mnie mocniej ramieniem i spojrzałeś na chlopca.-Przykro mi stary,ale nie mamy nic.Musicie szukać dalej.-powiedziałeś i pocalowałeś mnie w czoło,po czym odwróciłeś mnie by pójść dalej.-czyli psikus!-rzekł drugi chłopiec z przejęciem.Ponownie się odwróciliśmy i zobaczyliśmy jak celują w nas sprayem z bitą śmietaną.Widziałam jak mój chłopak zaniemówił..ale stanął tak,że zasłonił mnie swym ciałem..Był coraz bliżej,lecz gdy stał krok od nas spuścił spray i namazał coś na chodniku,po czym sie odwrócił i pobiegł do kolegów.Wybuchneliśmy śmiechem.Patrzeliśmy jak się oddalają.Spojrzałam na niego i już wiedziałam co zrobi.Przyciągnął mnie do siebie,pocałował i rzekł:'następny hallowen będzie równie interesujący'-skłamałeś..

 jeszcze nigdy nie poznałem tak... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 16 grudnia 2010

-jeszcze nigdy nie poznałem tak wyjątkowej dziewczyny jak Ty.. -a ja poznałam już pięć, którym mówiłeś to samo.

Nienawidze gdy pisze do niego miliard... teksty

twojaprzytulankax3 dodano: 16 grudnia 2010

Nienawidze gdy pisze do niego miliard smsów gdzie każda minka i każdy przecinek jest dobrze przemyślany, w każde zdanie wlewam trylion mych najcudowniejszych uczuć! Każde słowo jest odzwierciedleniem tego co robie, jak się czuje, czy tęsknie, czy kocham . A on po 6 godzinach odpisuje "nie mam czasu".

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV