 |
|
chodź kochanie, posłuchamy jak oddycha wszechświat - Eldo
|
|
 |
|
-Zawsze liczy się tylko seks? - Nie. Miłość też przerabiałem. Wiesz, co odkryłem? Że nieważne, z kim chcesz spędzić piątkowy wieczór, tylko z kim całą sobotę. Jarzysz?/ friends with benefits
|
|
 |
|
Kiedy pierwsza miłość odchodzi i znika, potem nie istnieje już nikt, nie ma już nic . || love.oh.love
|
|
 |
|
Pierdole koniec starania się On i tak zawsze znajdzie lepszą . || love.oh.love
|
|
 |
|
Ta obojętność która jest tak idealnie udawana. || love.oh.love
|
|
 |
|
Po prostu przestawałeś się do mnie odzywać. Nie byłeś się w szkole . Pamiętam, że ostatnim razem napisałam Ci - ' zależy mi na Tobie , kocham Cię chcesz zakończyć to wszystko ? ' na odpowiedź czekałam kilka godzin. W dłoniach ściskałam telefon czekając aż w końcu odpiszesz . Odpisałeś, ciarki przeszły przez całe moje ciało, odczytałam wiadomość - ' szczerze? wszystko mi jedno.' || love.oh.love
|
|
 |
|
Jest takie spojrzenie którym patrzymy tylko na jedna osobę.
|
|
 |
|
Jakiś frajer się nudzi i wymyśla absurdy,
w sumie ten świat jest piękny tylko ludzie to kurwy. / Chada
|
|
 |
|
Czego nauczyłam się od rodziców?-od taty optymizmu,dystansu do siebie,świata.nauczył mnie też wiary,że mogę wszystko,jeśli tylko chcę,jeżeli ufam.od mamy?-pewnego rodzaju obojętności,pewnosci siebie z mieszanką bezszelności,nauczyła mnie jak walczyć o swoje . . .
|
|
 |
|
Szkoła dla mnie teraz najważniejszym celem ...zrozumiałam , że nie mogę osądzać ludzi jak nie wiem jacy oni są , a z pewnymi ludźmi z mojej klasy odzywam się od dwóch dni i ich szczerze polubiłam , a sądziłam że są skończonymi idiotami:D
|
|
 |
|
': - Idziesz? - Nie. - A dlaczego? - Bo on tam będzie. - I co? - I nie chcę go widzieć. Wiesz przecież, że mnie zranił. A ja nadal go kocham. - To pokaż mu, że popełnij największy błąd swojego życia, rozstając się z tobą, że potrafisz nadal cieszyć się z życia. Zapytam więc jeszcze raz: idziesz? - ... poczekaj, wezmę błyszczyk .
|
|
 |
|
Kiedy Ty chcesz tego jednego, nagle wszyscy inni chcą Ciebie.
|
|
|
|