MOBLOWICZE! WPIS SPECJALNY, IŻ DOSTAJE WIELE WIADOMOŚCI ODNOŚNIE PLUSIKA. NIESTETY, JA TAKŻE CHCIAŁAM PRZEDŁUŻYĆ PROFIL PLUSIK (mimo, iż mam aktywnego jeszcze do 15 sierpnia) I TO DWA RAZY, NIESTETY NIE PRZEDŁUŻYLI MI GO, ALE PIENIĄŻKI Z KONTA ZAJEBA... ZABRALI. Z TEGO CO WIEM, PROBLEM TRWA JUŻ OKOŁO TRZECH TYGODNI. ICH KOMUNIKAT: ''Jeśli pojawi się problem, możesz skontaktować się z nami na adres kontakt@moblo.pl'' - JEDNO WIELKIE KŁAMSTWO, GDYŻ ONI W OGÓLE NIE REAGUJĄ NA NASZE WIADOMOŚCI. WYDAJE MI SIĘ, ŻE TA POCZTA JEST DLA PICU. JEDNYM SŁOWEM, NIE WYKUPUJCIE PLUSIKA, DOPÓKI SYTUACJA SIĘ NIE WYJAŚNI! NO CHYBA, ŻE CHCECIE RYZYKOWAĆ. GDY KTOŚ JEDNAK MIMO TYCH PROBLEMÓW PLUSIKA OTRZYMA, PISZCIE NA DOLE W KOMENTARZACH.. BUŹKA ;)
|