głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
instant uwilbiam poznawać nowych ludzi a szczególnie z ciekawą osobowością instant już na drugi dzień po ich rozstaniu ona chodziła z głową podniesioną do góry i z uśmi

instant

instant.moblo.pl
uwilbiam poznawać nowych ludzi a szczególnie z ciekawą osobowością instant
uwilbiam poznawać nowych ludzi  a... teksty

instant dodano: 13 kwietnia 2011

uwilbiam poznawać nowych ludzi, a szczególnie z ciekawą osobowością/instant

już na drugi dzień po ich rozstaniu... teksty

instant dodano: 13 kwietnia 2011

już na drugi dzień po ich rozstaniu ona chodziła z głową podniesioną do góry i z uśmiechem na twarzy. A zrobiła to dzieki przyjacielowi, który nie pocieszał jej ale powiedział coś co postawiło ja na nogi: ,,Dziewczyno weź rusz tyłek do góry i nie przejmnuj się tym frajerem.Pokaż mu co stracił i pokaż mu że po waszym rozstaniu świat ci się nie zawalił.'' warto miec takich przyjaciół, którzy pozstawia cię na nogi a nie będą pocieszać..../instant

przy obiedzie  człowiek jak jest... teksty

instant dodano: 12 kwietnia 2011

przy obiedzie; człowiek jak jest głodny, naje sie i jest juz bezgłodny xD- tekst taty../instant

 jesteś brudny od pasty  gdzie?  o... teksty

instant dodano: 12 kwietnia 2011

-jesteś brudny od pasty- gdzie?- o tutaj- no widzisz to najlepszy dowód na to że umyłem dziś zęby.xD /instant

dzień czasami jest dla mnie za... teksty

instant dodano: 10 kwietnia 2011

dzień czasami jest dla mnie za krótki...

na wf ie gramy w nożną i kolega... teksty

instant dodano: 3 kwietnia 2011

na wf-ie gramy w nożną i kolega walnął piłką w koleżnkę na to ja:- ej, w dziewczyne się nie wali. a kolega na to; - no a co się z dziewczyną robi?...

zajebiste:  xD hahaha...... teksty instant dodał komentarz: zajebiste:) xD hahaha...... do wpisu 27 marca 2011
nie ogarniam niektórych ludzi.. teksty

instant dodano: 26 marca 2011

nie ogarniam niektórych ludzi..

dlaczego każdy telewizja  radio... teksty

instant dodano: 25 marca 2011

dlaczego każdy;telewizja, radio, rodzice przestrzegaja nas przed alkoholem, narkotykami, bo one są złe ale nikt nie przestega nas przed miłością która także potrafi być zła.

mówi sie że wszystkie używki... teksty

instant dodano: 25 marca 2011

mówi sie że wszystkie używki niszczą i uzależniają..więc miłość też zaliczę do używek bo ona także potrafi niszczyć i uzależniać.../instant

w domu myslą że nie przejmuje się... teksty

instant dodano: 25 marca 2011

w domu myslą że nie przejmuje się tym że tata chodzi pijany. wcale tak nie jest. nie pokazjue moich uczuc wole usiąść w kącie lub w swoim pokoju i płaakać po cichu tak aby nikt nie widział. jestem zamknięta w sobie to fakt.

Kiedy tata dłuższy okres czasu jest... teksty

instant dodano: 25 marca 2011

Kiedy tata dłuższy okres czasu jest trzeźwy moja podświadomość zastanawia się kiedy on pęknie i znowu zacznie pić. nie lubie tych momentów kiedy tata znowu zaczyna pić, bo nie wiem kiedy to sie skończy;(

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV