głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
buaa_aa a gdy przez jeden dzień wieczorem nie piszesz do mnie i nie piszesz mi tego twojego Pisz coś byle co tylko abyś pisała lub Pytaj się o wszytko dosłownie o wszyt

buaa_aa

buaa_aa.moblo.pl
a gdy przez jeden dzień wieczorem nie piszesz do mnie i nie piszesz mi tego twojego Pisz coś byle co tylko abyś pisała lub Pytaj się o wszytko dosłownie o wszyt
a gdy przez jeden dzień wieczorem... teksty

buaa_aa dodano: 28 sierpnia 2011

a gdy przez jeden dzień wieczorem nie piszesz do mnie i nie piszesz mi tego twojego " Pisz coś , byle co tylko abyś pisała " lub " Pytaj się o wszytko dosłownie o wszytko , o co tylko chcesz " to jest mi inaczej , inaczej to znaczy , że jest tak monotonnie , bez motyli w brzuchu , ten wieczór staje się taki nie istotny , że mam we wszytko dosłownie wyjebane A to przecież jeden wieczór , pomijając to że pare godzin do tyłu się widzieliśmy , nawet dość długo to wtedy nie ma znaczenia , liczy się tylko to że właśnie w tym momencie nie rozmawiamy ze sobą , mozliwe że nawet o mnie nie myślisz.Tak wiem , widać że się od niego uzaleniłam i co i w chuj jest mi z tym dobrze //buaa_aa

i może to  przez to   że nie jestem... teksty

buaa_aa dodano: 28 sierpnia 2011

i może to przez to , że nie jestem na każde jego zawołanie i że nigdy nie zachowuje się tak jakby sobie tego zażyczył.To właśnie może dlatego jest dalej ze mną //buaa_aa

No kurwa być mną jest  zajebiście... teksty

buaa_aa dodano: 28 sierpnia 2011

No kurwa być mną jest zajebiście na prawde.Gdy dostane już to czego tak bardzo chciałam , gdy jestem w pełni szczęśliwa , gdy czuje się bezpiecznie i gdy kurwa jest dobrze to coś musze zrobić , tak że coś będzie źle zrozumiane , lub spieprze coś A za jakis czas będe musiała płacić za te błędy , kurewsko dostane po dupie że odechce m sie dosłownie wszystkiego,no kurwa tak to cała ja i żeby nie zawsze tak było , To nie jest praktycznie tak zawsze tylko, że czasem oberwie mi się troche mniej ale i tak pamiętam dany błąd. Ale może dlatego jestem jaka jestem i może dlatego coraz mniej sie przywiązuje i moze dlatego coraz mniejszej grupie ludzi ufam .. // buaa_aa

Gdy się wkurwiasz gdy   danej osobie... teksty

buaa_aa dodano: 27 sierpnia 2011

Gdy się wkurwiasz gdy danej osobie na której ci zalezy , dzieje się coś złego , gdy coś jej nie wyszło czy porostu jest smutna i chcesz za wszelką cene jej dobra , szczęcia i uśmiechu na twarz. Gdy nie zważając na swoje racje , zachcianki i wygody chcesz jej pomóc. To się nazywa miłośc , prawda ? //buaa_aa

prawda ! teksty buaa_aa dodał komentarz: prawda ! do wpisu 25 sierpnia 2011
23 : 23   dziś dzieje się cos... teksty

buaa_aa dodano: 25 sierpnia 2011

23 : 23 - dziś dzieje się cos niesamowitego , nie chodzi o to że widze bardzo często te godziny , bo to chyba od kilku dni standart. Ale to jak się na mnie dziś patrzył , kurde przeżywam to ciągle i ciągle.Wmawiam sobie , zwykłe spojrzenie , że nic więcej a jednak w tym spojrzeniu widziałam coś w rodzaju miłości.//buaa_aa

Nie jarają  mnie rzeczy materialne... teksty

buaa_aa dodano: 25 sierpnia 2011

Nie jarają mnie rzeczy materialne które dostałam tylko On. Jego osoba sama w sobie jest zajebista a te oczy , poprostu marzenie , jego niebieskie tęczówki patrzące na mnie tak kurewsko zajebiste. ten głos wypowiadający jakiekolwiek słowo tak arogandzki, że chce się go słuchać godzinami i zatracać w każdym słowie. te blond włosy , które zazwyczaj są zakryte kapturem a kiedy nie są przyłonięte , lśnią na złocisto.Ten charakter tak mocno chamski, że kurwa prosisz o jeszcze .No i kurwa nic mi nie potrzeba tylko żeby ten chłopak był na zawsze przy moim boku./buaa_aa

A to  że  dziś go widziałam  i... teksty

buaa_aa dodano: 25 sierpnia 2011

A to, że dziś go widziałam i się na mnie patrzył to najlepszy prezent tegorocznych urodzin.Ale nie co ja mówie , to jest najlepszy prezent jaki dostałam na jakiekolwiek urodziny.Dla niektórych może wydać się to beznadziejne , dla neiktórych banalne i nie szczere . Jednak dla mnie to coś zajebiście ważnego i nie obchodzią mnie opinie innych , bo obchodzi mnie tylko on i to czy napisał, czy się spojrzał , czy coś powiedział , czy się uśmiechną... //buaa_aa

On należy do tych gości z którymi... teksty

buaa_aa dodano: 25 sierpnia 2011

On należy do tych gości z którymi nawet pisanie bez emotikonek potrafi być kurewsko uszczęśliwiające / nacpanaaa

momentami mam wrażenie  że to... teksty

buaa_aa dodano: 24 sierpnia 2011

momentami mam wrażenie, że to wszystko jest strasznie wymuszone. że ani ja, ani ty nie zachowujemy się w tej sytuacji naturalnie, że coś zgrywamy. /pierdolisz.
Autor cytatu: pierdolisz

Ty masz mini  ja mam baggy. Ty nosisz... teksty

buaa_aa dodano: 24 sierpnia 2011

Ty masz mini, ja mam baggy. Ty nosisz bluzki z dekoltem pępka, ja mam swoje duże t-shirt'y. Kiedy ty męczysz się w 15 cm obcasach, ja latam ze znajomymi po mieście w trampeczkach. Ty masz na głowie platynę, ja swoje naturalne, blond włosy. Ty maskujesz niedoskonałości pod podkładami, pudrami, korektorami itp. a ja toleruję swój piegowaty nosek. Ja ograniczam się do tuszu na rzęsach, a u Ciebie chyba nie ma niepomalowanego miejsca na twarzy. Ty masz kasy jak lodu. Dzięki nadzianym rodzicom i dzięki sponsorom, zawsze masz to, czego chcesz. Ja dzięki rodzicom nauczyłam się, że na wszystko trzeba zapracować. Życie nie raz skopało mi dupę, u Ciebie zawsze było idealnie. Nigdy nie poszłam z facetem do łóżka, żeby ze mną był, ty owszem. Szanuję ludzi, którzy mają charakter i coś do powiedzenia, ty patrzysz na wszystkich z góry. Ty masz tysiące znajomych na nk i fejsie, ja mam przyjaciół. Mnie kochają za charakter, Ciebie za to, że dajesz dupy. Teraz już widzisz różnice? ./pierdolisz /już był.
Autor cytatu: pierdolisz

pamiętam jak za małolata liczyli... teksty

buaa_aa dodano: 24 sierpnia 2011

pamiętam jak za małolata liczyli się dla Niego tylko kumple, picie, boruty i ćpanie. widywałam Go rzadko, bo całe dnie przesiadywał u kumpla, melanżując. rodzice nie wiedzieli co zrobić - olewanie szkoły, coraz to nowsze donosy z policji, weekendowe pobyty w szpitalu kończące się na zszyciu głowy czy też ręki. był czas, że przystopował. ogarnął się - poznał dziewczynę. byli w związku - oddał Jej chyba całe serce , bo dziś ? dziś nie ma go dla nikogo innego. dziś Ona odeszła, a On ? to już nie ten sam gość. Go już nie ma, to tylko ' ciuchy na manekinie' . / veriolla
Autor cytatu: pierdolisz

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV