 |
nie wiem co czuję, co myślę, a nawet do kogo i czego tęsknię.
totalny mętlik. rozsypane puzzle, a ja nawet nie wiem,
czy mam ochotę i siłę cokolwiek układać.
|
|
 |
one love dziewczyno one love chłopaku .
|
|
 |
-Boje się.
-Czego ?
-Że nigdy nie bd w stanie nikogo tak mocno pokochać,że nigdy nie oddam nikomu całego mojego serca.
|
|
 |
no i cóż kobieto
radością i smutkiem pleciona
za szczęściem goniąca idiotko
kochać ci przyszło
nie być kochaną
dzień po dniu, noc
a w sercu ciągle to samo
|
|
 |
Mówi się o dwóch stronach medalu,
czerni i bieli, a także, że każdy
kij ma dwa końce. Często zapominając,
że medal ma również krawędź, pomiędzy
czernią i bielą jest zdające się nie
mieć końca spektrum innych barw, czy
to, że kij poza końcami jest przede
wszystkim kijem.
|
|
 |
jak sie tak spojrzy na te oczy to, ciarki przeszywaja czlowieka. jaki ogrom piekna dżemie w tym ciele a jaki bezmiar dzikości włada tymi oczami, jak niebezpieczna bogini która jednym gestem zabiera mężczyźnie wolna wole i zmienia go w niewolnika.
|
|
 |
ktoś kogoś pragnie
ktoś kogoś nie
ktoś topi na dnie
ktoś szaty rwie
ktoś rzuca się we mgle
ktoś kciuka ssie
a wszystko dokoła płonie
|
|
 |
Możliwe, że jestem jedynie żałośnie smutnym przypadkiem pośród płci pięknej.
Boże, mam nadzieję, że jednak nie.
|
|
 |
ja i Ty to coś , co jest na pewno
|
|
 |
-chcę z Tobą porozmawiać.
-o czym?o Twoim narzeczonym?
-nie chciałam Cię zranić.
-masz bujną wyobraźnię.nic się nie stało.nic nie było.
-jak to nic nie było.
-a było?
-a nie było?
-daj mi spokój co.
-ja nie mogę tego tak zostawić.
-czego?
-nas.
jakich nas?.śmieszna jesteś.
-bardzi źle się z tym wszystkim czuję.
-ja się za ti czuję bardzo dobrze.
-przepraszam.
-wracaj do niego.zostaw mnie!
|
|
 |
-Przepraszam...
-Nie, to nie Twoja wina. Skąd mogłeś wiedzieć, że nasze codzienne spacery i pocałunki pod drzewem spowodują, że się w Tobie zakocham.
|
|
 |
Wiesz, co sie dzieje, kiedy kogoś zranisz? Kiedy kogoś zranisz, zaczyna Cię mniej kochać. Taki skutek mają nieostrożne słowa. Ludzie zaczynają cię mniej kochać...
|
|
|
|