 |
|
- i z czego się tak cieszysz gówniaro?
- yyy, z niczego .
- haha , pewnie jej wymarzony książe puścił jej oczko .
- nie, nie oczko. on mi wysłał uśmiech.
- od uśmiechu do miłości jeszcze długa droga. - nie prawda. uśmiech to połowa pocałunku..
|
|
 |
|
dziś przyszła do szkoły w potarganych spodniach nie wyprasowaną bluzką z oczmi pełnymi łez i powiedziła ze jak chce niech pokocha taką jaką jest .
|
|
 |
|
Kochasz mnie ?
- tak i to bardzo .!
- chyba tylko w teorii , przez fona i gg .!
- jak to ?
- Bo w praktyce nigdy mi tego nie pokazałeś , przy swoich kolegach nawet mi cześć nie powiesz .!
- bo wiesz ...
- tak wiem jesteś dzieckiem neostrady , gg , nk i fona .!
|
|
 |
|
-Musisz przyjechac, potrzebuje pomocy!
-Co się stało?
- Mój miś jest w praniu i nie mam z kim spac, a jestem pewna że dzisiejszej nocy wielkie potwory wyjdą z szafy i będą chciały mnie zjeśc
|
|
 |
|
siadałam przy komputerze, czekałam 3 sekundy, ledwo zdążyłam się ogarnąć, a już witałeś mnie z gwiazdką przy dwukropku. Teraz monotonia, zero wiadomości
|
|
 |
|
- Co Ci sie w nim podoba? - wszystko. - co znaczy wszystko? - to jak sie porusza, jak mówi, jak się uśmiecha, jak układa ręce, co lubi, jego plany... Mówić dalej? - Nie,bo za mało czasu. Jesteś za bardzo zakochana żeby coś ominąć
|
|
 |
|
uwielbiam ten stan, kiedy mam słuchawki w uszach i jedyne czym się przejmuję to to, czy da się jeszcze pogłośnić .
|
|
 |
|
- jedno jest pewne .! internet zawsze ma racje ..
- o czym ty mówisz ?
- zawsze jak dostaje od niego wiadomość jego słowa ' kocham Cię ' są podkreślone czerwoną falą .. uznane za błąd ..
|
|
 |
|
Bardzo boli, gdy ktoś z kim spędziłaś najpiękniejsze chwile w życiu, skraca Waszą znajomość do krótkiego "cześć" .
Kotku z takim nastawieniem nigdy nie zgadniesz co mam w środku !
|
|
 |
|
bo ja nie szukam byle kogo, z kim mogłabym chodzić tylko za rękę .
|
|
 |
|
.-człowiek jest tym o czym myśli cały dzień
-w takim razie jestem Tobą
|
|
 |
|
.- nie kochaj mnie już.
- nie umiem.. to tak samo jakbyś powiedziała tęczy, że nie ma być kolorowa.
|
|
|
|