 |
zatopionamarzeniami.moblo.pl
a kiedy tak myśle o tym co mogło być a czego nie było miedzy nami do oczu napływają mi łzy a ręce zaczynają drżeć kocham Cię. chociaż tak naprawdę nic nigdy nas nie
|
|
 |
a kiedy tak myśle o tym co mogło być, a czego nie było miedzy nami, do oczu napływają mi łzy a ręce zaczynają drżeć, kocham Cię. chociaż tak naprawdę nic nigdy nas nie łączyło. / zatopionamarzeniami.
|
|
 |
szczegółowo analizuje plan jego klasy, rozmyślam kiedy będziemy się mijać na schodach, a kiedy będziemy mieć lekcje na przeciwko siebie. szukam go wzrokiem na każdej przerwie. a gdy go spotkam, udaje że go nie widzę. / miauu
|
|
 |
czasami chciałabym tak na pełnym spontanie poprostu do Ciebie podejść i tak nie myśląc o Twojej reakcji jak najmocniej się do Ciebie przytulić :**
|
|
 |
codziennie co kolwiek robie, przypominam sobie nasze chwile spędzone razem, niepamiętając oczywiście o tych złych, ale tylko dlatego, że wole powspominac sobie z usmiechem na twarzy momenty które dawały mi szczęscie niż ubolewać nad tymi co były nienajlepsze i jeszcze bardziej pogrążać się w tym co zrobić mogłam a czego nie zrobiłam.
|
|
 |
kocham Cię, wiesz? i to nie dlatego, że jesteś najładniejszym i najpopularniejszym chłopakiem w szkole bo przecież są o wiele ładniejsi od Ciebie, Ty poprostu masz w sobie TO coś , co w żadnym wypadku nie pozwala mi o Tobie zapomnieć chociaż na chwilę.
|
|
 |
codziennie rano gdy tylko wstaje, od razu nachodzi mnie ochota aby w szkole podejść do Ciebie i tak mocno, z całej siły i tak spontanicznie Cie przytulić. I gdy tylko wchodze do szatni, widze Cie ii.... i po porostu, najnormalniej w świecie nie daje rady.
|
|
 |
kakao, żelki, czekolada - jedyne trzy rzeczy które pozwalają przetrwać nastolatce w XXI wieku.
|
|
 |
|
- Widzę, że bardzo chcesz o nim zapomnieć.. - Problem w tym, że ja nie mam o czym zapominać. Nie łączyło nas nic oprócz paru przypadkowych rozmów, uśmiechów i dróg. Po prostu każde jego słowo wywarło zbyt duże piętno na życiorysie. Byle korektor i ruch zegarka w przód tego nie zmyje.
|
|
|
|