głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
undertherainbow Kocham kolesia ktory jest nieco starszy jest dla mnie jak starszy brat. Klocilismy sie o telewizor zabieral mi buciki lalek. Robil rano jajecznice. Uwielbiam ba

undertherainbow

undertherainbow.moblo.pl
Kocham kolesia ktory jest nieco starszy jest dla mnie jak starszy brat. Klocilismy sie o telewizor zabieral mi buciki lalek. Robil rano jajecznice. Uwielbiam bawic sie
Kocham kolesia  ktory jest nieco... teksty

undertherainbow dodano: 12 lipca 2011

Kocham kolesia, ktory jest nieco starszy, jest dla mnie jak starszy brat. Klocilismy sie o telewizor, zabieral mi buciki lalek. Robil rano jajecznice. Uwielbiam bawic sie z nim w FBI w samochodzie,gdy stoimy w korku i gadamy,ze kogos sledzimy. Tak, kocham brata mamy - mego wujka ;)

Kocham Nowy Jork noca  gdy pada deszcz. teksty

undertherainbow dodano: 12 lipca 2011

Kocham Nowy Jork noca, gdy pada deszcz.

Ogolnie to mam wyjebane na to co... teksty

undertherainbow dodano: 9 lipca 2011

Ogolnie to mam wyjebane na to co robisz, z kim robisz, gdzie chodzisz i z kim robisz, z czego sie smiejesz, kogo calujesz. Tylko jak Cie zobacze, to czasem cos tam mnie pierdolnie w klatce piersiowej i reszta dnia nalezy do Ciebie.

No tak czego sie mozna bylo... teksty

undertherainbow dodano: 9 lipca 2011

No tak,czego sie mozna bylo spodziewac po szmaragdowych teczowkach, pelnych i slodkich ustach, czekoladowych, miekkich wlosach, ktore lekko zakrecaly sie za uchem ? Tylko zlamanego serca.

Ten maly chlopiec z ktorym mieszkam... teksty

undertherainbow dodano: 7 lipca 2011

Ten maly chlopiec,z ktorym mieszkam tak bardzo mi Go przypomina. Rownie czesto mnie przytula, patrzy sie tak na mnie. Nawet gdy zasyna, robi taka sama powazna mine i smiesznie mruzy oczka. Jedna rzecza, ktora ich dzieli jest to,ze ten maly chlopiec nigdy mnie nie skrzywdzil.

Powiedzial ze za mna teskni. Pierwszy... teksty

undertherainbow dodano: 2 lipca 2011

Powiedzial,ze za mna teskni. Pierwszy,sam z siebie to powiedzial. Tak, teraz znow jest idealem.

 All big men are dreamers.    Wszyscy... teksty

undertherainbow dodano: 29 czerwca 2011

"All big men are dreamers."/ "Wszyscy duzi mezczyzni sa marzycielami". /Ciasteczko szczescia.

Zastanawialas sie kiedys jak to jest... teksty

undertherainbow dodano: 29 czerwca 2011

Zastanawialas sie kiedys jak to jest,gdy wiesz.ze juz nigdy go nie zobaczysz ? Nie ujrzysz jego usmiechu, nie uslyszysz aksamitnego glosu, nie poczujesz zapachu i delikatnosci jego ust ? Ja nie musze sie zastanawiac. Wiem,ze juz nigdy wiecej nie bedzie moj.

Jesli bedziesz mial szczescie wiecej... teksty

undertherainbow dodano: 27 czerwca 2011

Jesli bedziesz mial szczescie,wiecej mnie nie zobaczysz./ Natalie Portman - "Sexstory"

Fajnie jest wiedziec  ze pomimo 6... teksty

undertherainbow dodano: 26 czerwca 2011

Fajnie jest wiedziec, ze pomimo 6 godzin roznicy, tysiecy kilometrow i Atlantyku , Ty nadal o mnie pamietasz. Mysl, ze ogladasz, jak to nazwales "cudowny zachod slonca" i myslisz wtedy o mnie jest cudowna. Moze jednak troszke Ci zalezy ?

Teraz mogę przyznać że mam już... teksty

undertherainbow dodano: 20 czerwca 2011

Teraz mogę przyznać,że mam już mężczyznę swojego życia. Ma siedem lat, jakieś 120 cm wzrostu i śliczne brązowe oczka. To dzięki niemu spędziłam dziś cudowny dzień na plaży, co wiąże się ze zbudowaniem ogromnego zamku z piasku. Razem z nim zjadłam pyszny obiad i zatańczyłam jeden, z najfajnieszych tańców w moim życiu. Mogę rzec, że jest jednym z najważniejszych mężczyzn w moim życiu i bardzo go kocham. I nie, nie jesteś nim.

Bo najgorzej jest  dowiedzieć się... teksty

undertherainbow dodano: 19 czerwca 2011

Bo najgorzej jest, dowiedzieć się od osoby którą tak bardzo kochamy, że nic do nas nie czuje, pomimo tych wszystkich gestów, słów i uśmiechów w naszą stronę... / eeiiuzalezniasz

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV