głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
toiletpaper W głośnikach statystycznie rap w głowie setki niepoukładanych myśli. M. nie żebym mówiła że się zawiodłam czy coś ale kurde był ważny . pierdolonadama może to w

toiletpaper

toiletpaper.moblo.pl
W głośnikach statystycznie rap w głowie setki niepoukładanych myśli. M.
W głośnikach statystycznie rap  w... teksty

toiletpaper dodano: 14 grudnia 2011

W głośnikach statystycznie rap, w głowie setki niepoukładanych myśli. / M.
Autor cytatu: ostatnia.chwila

nie żebym mówiła że się... teksty

toiletpaper dodano: 14 grudnia 2011

nie żebym mówiła że się zawiodłam czy coś, ale kurde, był ważny ./pierdolonadama
Autor cytatu: wyjebanewpjzdu

może to właśnie jest piekło  a my... teksty

toiletpaper dodano: 14 grudnia 2011

może to właśnie jest piekło, a my o tym nie wiemy? / [?]
Autor cytatu: wyjebanewpjzdu

Nie znam szczęścia  ale wiem  że... teksty

toiletpaper dodano: 14 grudnia 2011

Nie znam szczęścia, ale wiem, że chuj ma zajebiste najki. [alisja-aj]
Autor cytatu: wyjebanewpjzdu

tak  zakochałam się i co z tego? co... teksty

toiletpaper dodano: 14 grudnia 2011

tak, zakochałam się i co z tego? co kurwa mam z tego? przepłakane noce, Jego w snach, myślach, tęsknotę. nic więcej.

co tam policja   ważne żeby mama... teksty

toiletpaper dodano: 14 grudnia 2011

co tam policja , ważne żeby mama sie nie dowiedziała . : D
Autor cytatu: paluch_taak

Słowa są największym oszustwem  na... teksty

toiletpaper dodano: 14 grudnia 2011

Słowa są największym oszustwem, na które faceci nas nabierają.
Autor cytatu: choleryczka

już się boję jak mi poszły testy... teksty

toiletpaper dodano: 14 grudnia 2011

już się boję jak mi poszły testy , hahah :D. a wy , jak tam ?

chyba mnie do reszty pojebało  bo... teksty

toiletpaper dodano: 14 grudnia 2011

chyba mnie do reszty pojebało, bo wciaż myślę, tęsknie za tamtym frajerem.. mimo, że mam takiego cudownego faceta u boku.. ♥ /toiletpaper

niech Wam się układa jak najlepiej... teksty

toiletpaper dodano: 14 grudnia 2011

niech Wam się układa jak najlepiej , ale to ja bardziej pasowałam do Twojego ramienia . | rastaa.zioom
Autor cytatu: rastaa.zioom

Otwieram oczy i niestety wciąż... teksty

toiletpaper dodano: 14 grudnia 2011

Otwieram oczy i niestety wciąż jestem tutaj. I tylko marzyć może mi się świat tonący w uczuciach.
Autor cytatu: choleryczka

nie było tak źle : :  teksty toiletpaper dodał komentarz: nie było tak źle :):* do wpisu 14 grudnia 2011
Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV