 |
slodka-lala-512112.moblo.pl
miałaś kiedyś tak że nie umiałaś wstać z łóżka bo jeśli się podniosłaś od razu upadałaś z powrotem na łóżko płacząc do poduszki wylewałaś kałuże łez każdego porank
|
|
 |
miałaś kiedyś tak , że nie umiałaś wstać z łóżka, bo jeśli się podniosłaś od razu upadałaś z powrotem na łóżko , płacząc do poduszki , wylewałaś kałuże łez każdego poranka, popołudnia i wieczora . miałaś tak, że serce biło jak szalone , gdy tylko o nim wspomniało,a Ty nie umiałaś nic zrobić . nie mogłaś nic zrobić, bo on już nie jest Twój . miałaś tak ? . jak nie, to nie pierdol , że mnie rozumiesz!
byłam tylko po to ,żebyś nie był sam . prawda ?
|
|
 |
No tak... najlepiej sobie pójść, napić się, zajarać.
a ona niech sobie płacze.
|
|
 |
rozbraja mnie. na każdej lekcji patrzy mi prosto w oczy. co przerwę łapie mnie za rękę, i udaje, że jesteśmy razem. wrogowie mierzą nas wzrokiem. my normalnie podchodzimy do nich, i pytamy ' co tam? ' panny, które się w nim bujają od podstawówki czekają na mnie po lekcjach, iż uważają, że za dużo sobie pozwalam. on mówi im, że jest tylko. - moim bratem.
|
|
 |
mógł myśleć, że już kocham innego. nie musiałby zamykać oczów, i zastanawiać się co robię w danym momencie, czy przypadkiem nie płaczę. miał swoje życie, swój świat, swoją inspirację. nie chciałam tego niszczyć wspomnieniami.
|
|
 |
przez dwadzieścia minut płakałam. nie dawałam sobie rady. kłótnia z rodzicami, sprzeczka z babcią, milczenie z przyjaciółką,nieporozumienie z siostrą, własne zdanie brata, koleżeństwo z nim. -łapałam doła z każdą sekundą w której próbowałam przestać oddychać.
|
|
 |
Nie to nie , nie rozmawiajmy! I chuj.
|
|
 |
mała dziewczynka,która zbyt szybko weszła we wredny świat.
|
|
 |
lubię gdy mnie ktoś przytula bez powodu ♥
|
|
 |
Szacunek za szacunek, frajerstwo za frajerstwo !
|
|
 |
Twojee szczescie z inna rozpierdala mnie od środka ; /
|
|
 |
Tak cholernie mi na Tobie głupku zależy ! ; *
|
|
 |
siedząc na ' ich ' ławce w parku sięgała kolejnego papierosa z myślą , że przyjdzie i powie ' Skarbie , rzuć to . '
|
|
|
|