głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
buaa_aa Wiesz jak się czułam przez ostatnie kilka dni? Jak rozszarpywana. Z jeden strony ciągnęło napisz a z drugiej uspokój się! Nie jest wart . cashmere7 jak mogłaś?

buaa_aa

buaa_aa.moblo.pl
Wiesz jak się czułam przez ostatnie kilka dni? Jak rozszarpywana. Z jeden strony ciągnęło napisz a z drugiej uspokój się! Nie jest wart . cashmere7
Wiesz jak się czułam przez ostatnie... teksty

buaa_aa dodano: 12 marca 2011

Wiesz jak się czułam przez ostatnie kilka dni? Jak rozszarpywana. Z jeden strony ciągnęło "napisz" a z drugiej "uspokój się! Nie jest wart". //cashmere7

jak mogłaś? jak mogłaś mi to... teksty

buaa_aa dodano: 12 marca 2011

jak mogłaś? jak mogłaś mi to zrobić? ufałam ci, jak nikomu na świecie. mówiłam ci wszystko. a ty, bez najmniejszych wyrzutów sumienia, opowiadałaś to każdemu. to jeszcze mogłam przeżyć, chociaż z nienawiścią do ciebie, szłabym dalej. najgorsze było to, że naopowiadałaś mojemu chłopakowi bzdur, że się puszczam i wgl. nienawidzę cię, brak mi do ciebie słów. nie mogę na ciebie patrzeć, po prostu nie mogę.// ukochane.sny

prawdziwe .. teksty buaa_aa dodał komentarz: prawdziwe .. do wpisu 12 marca 2011
Czemu wszytko się tak diametralnie... teksty

buaa_aa dodano: 12 marca 2011

Czemu wszytko się tak diametralnie zmieniło? Przeciesz było dobrze, byliśmy szczęśliwi aż tu kurwa przychodzi moment że się wszytko pierdoli, // buaa_aa

Nawet nie wiesz ile dla mnie znaczy... teksty

buaa_aa dodano: 12 marca 2011

Nawet nie wiesz ile dla mnie znaczy ten Twój uśmiech kiedy mijamy się na korytarzu. /lookingforlove
Autor cytatu: lookingforlove

Nie komplikujmy sobie życia... teksty

buaa_aa dodano: 12 marca 2011

Nie komplikujmy sobie życia, Prosze.. Ty zapomnisz o mnie , Ja spróbuje o Tobie ,

prawdziwe     teksty buaa_aa dodał komentarz: prawdziwe ; ] do wpisu 12 marca 2011
zajebiste :   teksty buaa_aa dodał komentarz: zajebiste : ) do wpisu 11 marca 2011
fajne      teksty buaa_aa dodał komentarz: fajne ; )) do wpisu 11 marca 2011
Obudź się ze snu gdzie jest wszytko... teksty

buaa_aa dodano: 11 marca 2011

Obudź się ze snu gdzie jest wszytko piękne, ładne. TO JEST RZECZYWISTOŚĆ ! //buaa_aa

Każdego Dnia gdy Ciebie  nie bedzie... teksty

buaa_aa dodano: 11 marca 2011

Każdego Dnia gdy Ciebie nie bedzie przy mnie będe wpierdalała czekolade , aż wkońcu będe gruba i umre przez nadmiar cukru w organiźmie.Bo żyć ze świadomością ze nie będzie Ciebie przy mnie doprowadza mnie do szaleństwa .

Jakim prawem mówsz  że znasz każdy... teksty

buaa_aa dodano: 11 marca 2011

Jakim prawem mówsz, że znasz każdy mój krok, gest że przewidzisz wszystko co zrobie, jeśli tak naprawde ja sama tego nie ogarniam, nie wiem co zrobie za minut. Z tego wynika że mnie wcale nie znasz , To ze nasza znajomość trwa kilka lat nie oznacza że wiemy o sobie wszytko.///buaa_aa

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV