głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
zmadrzeej Wspominam ten moment nasze spotkanie pierwsze juz wtedy obiecałem sobie że tego nie spieprze i może to bardzo głupie albo chociaz troche smieszne ale dalej chyb

zmadrzeej

zmadrzeej.moblo.pl
Wspominam ten moment nasze spotkanie pierwsze juz wtedy obiecałem sobie że tego nie spieprze i może to bardzo głupie albo chociaz troche smieszne ale dalej chyba łud
Wspominam ten moment nasze spotkanie... teksty

zmadrzeej dodano: 14 grudnia 2013

Wspominam ten moment,nasze spotkanie pierwsze juz wtedy obiecałem sobie że tego nie spieprze i może to bardzo głupie albo chociaz troche smieszne ale dalej chyba łudze się że coś z tego będzie chociaz nie znaliśmy się długo byłaś bliską mi osobą i przez ten okres nie widziałem świata po za tobą i dalej go nie widze,nie wiem jak sobie poradze znasz ten ból kiedy uczucia biora nad toba władze ? Mogłabyś być tą jedyną,byłaś moim ideałem a najgorsze w tym wszystkim jest to że jesteś nim dalej każdy twój ból czułem na sobie kiedy cie pocieszałem i mogłem go czuć podwójnie żebyś ty nie czuła wcale choć pomału przeczuwałem że im bede lepszy i bardziej idealny tym predzej cos sie spieprzy dzis stoje pod twoim domem czuje złych emocji fale i pacze na próg drzwi w ktorych ostatnio cie całowałem "

w głowie wciąż przewijaja się... teksty

zmadrzeej dodano: 14 grudnia 2013

w głowie wciąż przewijaja się myśli, co jeszcze się spierdoli..

chce wiedziec ze to ma sens bo nie... teksty

zmadrzeej dodano: 14 grudnia 2013

chce wiedziec ze to ma sens bo nie poznaliśmy się po to by o sobie zapomnieć.

bez Ciebie to ja nie wiem co by było. teksty

zmadrzeej dodano: 14 grudnia 2013

bez Ciebie to ja nie wiem co by było.

chuj  ludzie nie znają mnie  a... teksty

zmadrzeej dodano: 14 grudnia 2013

chuj, ludzie nie znają mnie, a pieprzą podejdź i spytaj jak naprawdę ze mną jest ziom.

Najbardziej przerażającym... teksty

zmadrzeej dodano: 14 grudnia 2013

Najbardziej przerażającym dźwiękiem na świecie jest bicie własnego serca. Nikt nie lubi o tym mówić, ale to prawda. Jest to dzika bestia, która w samym środku głębokiego strachu dobija się olbrzymią pięścią do jakichś wewnętrznych drzwi, by ją wypuścić Nie wiem, czy w ogóle jest możliwe, aby uchwycić moment, w którym rozpoczyna się miłość. Nie jakieś tam zakochanie, ale miłość. Zakochanie jest mimo wszystko tylko rozjątrzeniem siebie, trudną do opanowania, natarczywie natrętną obsesją zajmującą cały czas i całą przestrzeń. Zagnieżdża się wprawdzie w mózgu, ale tak naprawdę wypełnia głównie ciało. Miłość, jeśli w ogóle, pojawia się później. Absorbuje inaczej. Nie jest tylko namiętnością obecnej chwili.

słysze dźwięk budzika   to znak... teksty

zmadrzeej dodano: 6 grudnia 2013

słysze dźwięk budzika - to znak, że trzeba podnieść dupę z wyra. chwila ogaru, i wracam do żywych. kilka łyków wody, bo jak zwykle suszy w gardle, do tego pare tabletek, by serce pozwoliło dzisiaj funkcjonować. kolejny ogar - tym razem już bardziej na poważnie, by nie straszyć ludzkości na ulicy. jakieś śniadanie, i biegiem do szkoł. zapierdol, trochę śmiechu, trochę wkurwienia, i powrót do domu.

Mówią  że zakończone przyjaźnie... teksty

zmadrzeej dodano: 6 grudnia 2013

Mówią, że zakończone przyjaźnie nigdy nie były przyjaźniami, ja jednak cholera wiem, że on był dla mnie wtedy więcej niż ważny. To tylko drogi, które trzeba było wybrać, nas poróżniły./mikela

zachowam Cie juz w sercu na zawsze. teksty

zmadrzeej dodano: 5 grudnia 2013

zachowam Cie juz w sercu na zawsze.

tak w końcu mam taką potrzebę... teksty

zmadrzeej dodano: 5 grudnia 2013

tak w końcu mam taką potrzebę bycia i trwania, zostania w czymś i dbania o to, o ciebie, nareszcie kurde. ale przecież ze mną jest kurewsko trudno

Dokąd oddychasz musisz walczyć... teksty

zmadrzeej dodano: 4 grudnia 2013

Dokąd oddychasz musisz walczyć, "dum spiro spero"

Tyle razem przeszlismy być może... teksty

zmadrzeej dodano: 3 grudnia 2013

Tyle razem przeszlismy być może kiedyś będziemy to wspominać razem śmiejąc się,a może osobno.Nie wiem co będzie jutro.Nie chcę wiedzieć.Chcę,by był przy mnie tu i teraz,i cieszę się każdą chwilą.Bo naprawdę nie wierzę w to,że coś trwa wiecznie.Ale na razie jest moim szczęściem,rozumiesz? Na obecną chwilę jest moim wszystkim,to się liczy na pierwszym miejscu

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV