głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
xpatkax13 aaaaaaaaaa zajebisty dzień ! ♥ i pomyśleć że dla Ciebie debilu gotowa byłabym uciąć sobie rękę. mieli być ze mną na zawsze na dobre i na złe wspierać gdy coś si

xpatkax13

xpatkax13.moblo.pl
aaaaaaaaaa zajebisty dzień ! ♥
aaaaaaaaaa  zajebisty dzień ! ♥ teksty

xpatkax13 dodano: 22 października 2011

aaaaaaaaaa, zajebisty dzień ! ♥

i pomyśleć że dla Ciebie  debilu... teksty

xpatkax13 dodano: 21 października 2011

i pomyśleć że dla Ciebie, debilu, gotowa byłabym uciąć sobie rękę.

mieli być ze mną na zawsze  na... teksty

xpatkax13 dodano: 21 października 2011

mieli być ze mną na zawsze, na dobre i na złe , wspierać gdy coś się stanie ...a teraz mijając się na ulicy nawet nie powiedzą głupiego ' cześć ' to są tak zwani ' przyjaciele '

Najlepsi przyjaciele? Wiedzą jak... teksty

xpatkax13 dodano: 20 października 2011

Najlepsi przyjaciele? Wiedzą jak przyjebany jesteś a i tak pokazują się z Tobą w miejscach publicznych.

Usuń z Facebooka : Gotowe ✔ Usuń... teksty

xpatkax13 dodano: 20 października 2011

Usuń z Facebooka : Gotowe ✔ Usuń z gg : Gotowe ✔ Usuń z telefonu: Gotowe ✔ Usuń z serca: Błąd ✖

kumpel wchodzi do domu i zachowuje... teksty

xpatkax13 dodano: 20 października 2011

kumpel wchodzi do domu i zachowuje się jak gość . przyjaciel otwiera lodówkę i grzebie ci we wszystkich szufladach ;D .

i w tej oto chwili mogę rzec   że... teksty

xpatkax13 dodano: 19 października 2011

i w tej oto chwili mogę rzec , że jestem najszczęśliwsza kobietą na świecie - a to wszystko dzięki Niemu . pjona kochanie ♥

W niebie mnie nie chcą  w piekle... teksty

xpatkax13 dodano: 19 października 2011

W niebie mnie nie chcą, w piekle się mnie boją :)

Mam jedną tak zajebistą osobę... teksty

xpatkax13 dodano: 19 października 2011

Mam jedną tak zajebistą osobę, która zna mnie na wylot , która może czytać moje sms'y ,arch na gg , dosłownie wszystko! . I za którą wskoczyłabym w ogień . ; *

Jeśli powiesz mi prosto w oczy ze... teksty

xpatkax13 dodano: 18 października 2011

Jeśli powiesz mi prosto w oczy ze nic dla CB nie znaczę,dam sobie spokój,nie będę robiła sobie nadziei.A tobie nie będę zatruwać dupy moja osoba ;/

odpierdolcie się ode mnie dobra ?... teksty

xpatkax13 dodano: 15 października 2011

odpierdolcie się ode mnie dobra ? moje życie i mam prawo je zjebać . dajcie mi spokój z tymi ciągłymi gadkami o skończeniu z nim . i to wszystko dla mojego dobra ? a może ja kurwa nie chcę dobrze ? chcę sobie zjebać życie , chcę potem niby płakać w poduszkę , jak wy to mówicie , chcę przeżywać koszmar . ale z nim u swojego boku . nie chcę niczego więcej .

   teksty xpatkax13 dodał komentarz: ;( do wpisu 14 października 2011
Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV