głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
tylkoegoistyczna czasami jeszcze tesknie.. nic po za tym. 'mam wyjebane' tak to sobie kurwa do kolegow mozesz mowic nie do mnie. do dzisiaj nadal nie potrafie pojac stwierdzenia

tylkoegoistyczna

tylkoegoistyczna.moblo.pl
czasami jeszcze tesknie.. nic po za tym.
czasami jeszcze tesknie..   nic po za... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 4 października 2011

czasami jeszcze tesknie.. , nic po za tym.

'mam wyjebane'   tak to sobie kurwa... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 4 października 2011

'mam wyjebane' , tak to sobie kurwa do kolegow mozesz mowic nie do mnie.

do dzisiaj  nadal nie potrafie pojac... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 4 października 2011

do dzisiaj, nadal nie potrafie pojac stwierdzenia ' kocham Cie ale mam wyjebane' *_*

mowiles  ze to nie przechodzi ot... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 4 października 2011

mowiles, ze to nie przechodzi ot tak.. , a sam co zrobiles?

pamietasz? jeszcze nie dawno bylam... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 4 października 2011

pamietasz? jeszcze nie dawno bylam twoim ' wszystkim' ..

Każdego dnia ranił mnie słowami..... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 2 października 2011

Każdego dnia ranił mnie słowami.. no a raczej ich brakiem / ?

masz rację   po co tracić czas na... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 2 października 2011

masz rację , po co tracić czas na mnie skoro , są koledzy . / ?

najbardziej kurwa zjebane uczucie na... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 2 października 2011

najbardziej kurwa zjebane uczucie na swiecie? jak kurwa widzisz, ze ktos sie dla CIebie stara, ze jest w staie kurwa zrezygnowac ze wszystkiego, zebys byla szczesliwa, a Ty kurwa ciagle kochasz tego skurwiela.

ludzie sie nie zmieniaja? mam zywy... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 1 października 2011

ludzie sie nie zmieniaja? mam zywy okaz obok, wiec nie pierdol♥

Te uczucie kiedy napisałaś do niego... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 28 września 2011

Te uczucie kiedy napisałaś do niego coś ważnego dla ciebie, a za kilka sekund pojawia się na gadu. Po za tym nie odpisuję ponad 10 min a ciebie zżera kurwica. [ Jamaika. ♥ ]
Autor cytatu: jachcenajamaice

pamiętasz   to wszystko co... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 27 września 2011

pamiętasz , to wszystko co układaliśmy? *_*

dostala sie na warsztaty  i nie moze... teksty

tylkoegoistyczna dodano: 27 września 2011

dostala sie na warsztaty, i nie moze opanowac radoscii no . ♥

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV