głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
obojetnoscii Kochałam go wiedząc ze jest z nią mieszka robi dla niej wszystko..siedziałam samotnie.. Myśląc każdego dnia o tym co by było gdyby ona od niego odeszła. W końcu

obojetnoscii

obojetnoscii.moblo.pl
Kochałam go wiedząc ze jest z nią mieszka robi dla niej wszystko..siedziałam samotnie.. Myśląc każdego dnia o tym co by było gdyby ona od niego odeszła. W końcu gdy n
Kochałam go  wiedząc  ze jest z... teksty

obojetnoscii dodano: 2 listopada 2016

Kochałam go, wiedząc, ze jest z nią, mieszka, robi dla niej wszystko..siedziałam samotnie.. Myśląc każdego dnia o tym co by było gdyby ona od niego odeszła. W końcu gdy nadszedł mój upragniony w życiu momęt, ciężko mi patrzeć na jego cierpienie, tęsknote za nią, pomimo iż miedzy nami doszło do zbliżenia, pomimo pragnąc jego dotyku, odmówiłam mu. Nie dlatego, że nie umiałam w jakiś sposób pogodzić się, że będę odskocznią, ale dlatego, że wiedziałam jak bardzo bedzie tego żałował. Nie wie jak bardzo boli mnie fakt tego, że on nie potrafi przestać myśleć o tym jak bardzo spieprzył relacje miedzy nimi dwojga. Kocham Go i choć powinnam się cieszyć z tego faktu , że nie są razem.... mam jakby otwarte drzwi, zielone światło, powinnam być zadowolona. Jednak kazałam mu o nią walczyć, kazałam wziąć mu się w garść, kazałam mu do niej iść i z nią pogadać.. On odszedł, na zawsze, nie utrzymujemy kontaktu. Zostałam sama pogrążona w smutku i żalu po jego stracie. Ciesząc się, że jest szczęśliwy.

Skoro nie potrafisz powiedzieć... teksty

obojetnoscii dodano: 8 sierpnia 2016

Skoro nie potrafisz powiedzieć czegoś prosto w oczy, choć nie wiadomo jak bardzo miałoby to kogoś zaboleć. To jak chcesz w przyszłości stworzyć prawdziwy związek, którego fundamentem jest "SZCZEROŚĆ I ZAUFANIE" / obojetnoscii

Twoje spojrzenie  twoje cholernie... teksty

obojetnoscii dodano: 4 sierpnia 2016

Twoje spojrzenie, twoje cholernie mieszane kolorem oczy! Zaufaj mi! Pozwól mi iść razem z Toba. Pozwól mi byc kimś dla siebie..

Lekko nie jest  nikt nie mówił że... teksty

obojetnoscii dodano: 5 maja 2016

Lekko nie jest, nikt nie mówił,że droga jest prosta.. Każda ma swoje dziury, po to więc mamy nogi by przez nie skakać, iść pod górę nawet gdy ma się kamień na plecach..!

Jesli facet jest zbyt idealny... To... teksty

obojetnoscii dodano: 15 stycznia 2016

Jesli facet jest zbyt idealny... To wiedz, ze najczęściej ma więcej za uszami , niż Ci się wydaje.

Najgorsze jest to  gdy poświęcasz... teksty

obojetnoscii dodano: 3 stycznia 2016

Najgorsze jest to, gdy poświęcasz wszystko... oddajesz serce, jesteś szczery, Kochasz.. A zostaniesz i tak zmieszany z błotem. przykre ale prawdziwe ;- (

To boli gdy starając sie osiągnąć... teksty

obojetnoscii dodano: 21 grudnia 2015

To boli gdy starając sie osiągnąć cos tak bardzo. Ktos rzuca Ci pod nogi kłodę. A wtedy Ty musisz miec siłę by ta kłoda rzucić w niego 😊

Odczuwam ogrom przerażającego bólu... teksty

obojetnoscii dodano: 8 grudnia 2015

Odczuwam ogrom przerażającego bólu, tego co jest we mnie. Odczuwam pustkę, strach , a za razem cos czego nie potrafię sama wytłumaczyć. Boje sie kolejnego jutra, boje sie spojrzeć w lustro wiedząc , że nie mam juz nic, kompletnie nic. Sama Ja w czterech opustoszałych ścianach / obojetnoscii

Boje się  że stracę wszystko na... teksty

obojetnoscii dodano: 8 grudnia 2015

Boje się, że stracę wszystko na czym mi zależy, że nim sie obejrzę nie będę miała nic..

You should say it right now.You give... teksty

obojetnoscii dodano: 5 grudnia 2015

You should say it right now.You give me a feeling .! / obojetnoscii

Bon Appetit BITCH .!       obojetnoscii teksty

obojetnoscii dodano: 4 grudnia 2015

Bon Appetit BITCH .! ;-* / obojetnoscii

Spójrz mi w oczy i wytłumacz jak... teksty

obojetnoscii dodano: 4 grudnia 2015

Spójrz mi w oczy i wytłumacz jak można być tak okrutnym wobec innych ludzi.? Jak można odwracać się plecami na ludzkie cierpienie ? Wytłumacz mi jak można być pozbawionym wszelkich uczuć. Jak można być obojętnym wobec samego siebie .? / obojetnoscii

Poprzednia
1
2 3 4 5 ... 14 Następna
Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV