głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
niunialubiszto opowiedz mi cos o sobie proszę. ok wiec jestem nieidealna popelniam w zyciu wiele bledow malo znich naprawiam czuje sie jakbym nie pasowala do tego swiata jakb

niunialubiszto

niunialubiszto.moblo.pl
opowiedz mi cos o sobie proszę. ok wiec jestem nieidealna popelniam w zyciu wiele bledow malo znich naprawiam czuje sie jakbym nie pasowala do tego swiata
  opowiedz mi cos o sobie  proszę.... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

- opowiedz mi cos o sobie, proszę. - ok, wiec jestem nieidealna, popelniam w zyciu wiele bledow, malo znich naprawiam, czuje sie jakbym nie pasowala do tego swiata jakby wszystko co sie tu dzieje bylo mi dziwne lub jakbym przygladala sie temu stojac obok. mam problemy z facetami, ale to juz chyba tak musi byc, udaje ze mi na nim nie zalezy, ze jest mi obojetny, i nawet w stosunku do niego sie tak zachowuje, daje mu sprzeczne sygnaly, sprzeczne z moja psychika, dni jeszcze jakos zleca, najgorsze sa wieczory kiedy siadam na parapecie wpatrujac sie w ksiezyc i opowiadajac mu jak sie ztym wszytkim czuje, cholernie mi brakuje jego glosu i usmiechu tego jak mnie rozweselal, choc wiem ze mogloby byc jak kiedys, ale z niewiadomych przyczyn tego nie chce, nie chce zmarnowac kolejnych 20 miesiecy na to by sobie dzielnie tlumaczac ze on nie moze byc moj. takze witam w moim swiecie gdzie usmiech od 20 miesiecy jest rzecza nienaturalną.

spójrz w jej załzawione oczy i... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

spójrz w jej załzawione oczy i powiedz, że nigdy nie kochałeś.

Nie jestem ' wszystkie ' i nie mam na... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

Nie jestem ' wszystkie ' i nie mam na imię ' każda ' .

Po zerwaniu jest konkurs. Kto lepiej... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

Po zerwaniu jest konkurs. Kto lepiej umie udawać że gówno go to obchodzi.

 Mądra dziewczyna całuje  ale się... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

"Mądra dziewczyna całuje, ale się nie zakochuje, słucha, ale nie wierzy i odchodzi zanim zostanie porzucona" - Marilyn Monroe ♥

Kumpel wchodzi do domu i zachowuje... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

Kumpel wchodzi do domu i zachowuje się jak gość. A przyjaciel otwiera lodówkę i grzebie ci w każdej szufladzie ♥

Czasami fajnie jest usłyszeć... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

Czasami fajnie jest usłyszeć 'dobrze, że jesteś' ♥

“ Przyjaźń rodzi się wtedy gdy... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

“ Przyjaźń rodzi się wtedy gdy jedna osoba mówi do drugiej : Co . ? Ty też . ? Myślałam że tylko ja . ”

Tylko kobieta potrafi w największym... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

Tylko kobieta potrafi w największym skurwielu ujrzeć mężczyznę swojego życia .

Była romantyczką . Była pieprz... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

Była romantyczką . Była pieprz_oną romantyczką , która wybaczała wszystko .

Miłość przychodzi i odchodzi .... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

Miłość przychodzi i odchodzi . Przyjaciele zostają na zawsze ..

można mnie lubić  nawet pożądać... teksty

niunialubiszto dodano: 13 lipca 2011

można mnie lubić, nawet pożądać, ale nie można się we mnie zakochać...

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV