głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
kwiatuszek-t-t Nie sadze ze ktos doskonaly dajacy radosc drugiej osobie tak od kaprysu chce Cie zmiazdzyc?Uwazam ze 1. zostala zle odebrana to sa w zwiazku te tzw.niedomöwieni

kwiatuszek-t-t

kwiatuszek-t-t.moblo.pl
Nie sadze ze ktos doskonaly dajacy radosc drugiej osobie tak od kaprysu chce Cie zmiazdzyc?Uwazam ze 1. zostala zle odebrana to sa w zwiazku te tzw.niedomöwienia lub.
Nie sadze ze ktos doskonaly dajacy radosc drugiej osobie tak od kaprysu chce Cie zmiazdzyc?Uwazam ze 1. zostala zle odebrana   to sa w zwiazku te tzw.niedomöwienia  lub.2 zostala zle potraktowana i stad odwet? Gdzie prawdziwa milosc tam odwetu nie  bedzie nigdy stad zle cos odebrane  moze upasc jesli tego sie nie wyjasni teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: Nie sadze,ze ktos doskonaly,dajacy radosc drugiej osobie tak od kaprysu chce Cie zmiazdzyc?Uwazam,ze 1. zostala zle odebrana ,(to sa w zwiazku te tzw.niedomöwienia) lub.2 zostala zle potraktowana i stad odwet? Gdzie prawdziwa milosc tam odwetu nie bedzie nigdy,stad zle cos odebrane, moze upasc jesli tego sie nie wyjasni do wpisu 27 czerwca 2015
zalezy co sie rozumie pod pojeciem  prawdziwy facet  teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: zalezy co sie rozumie pod pojeciem "prawdziwy facet" do wpisu 27 czerwca 2015
az mi ciary po plecach przeszły  potrafie sobie wyobrazic ten moment kosmos  teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: az mi ciary po plecach przeszły, potrafie sobie wyobrazic ten moment-kosmos- do wpisu 27 czerwca 2015
Podobnie z miłością która żeby byla piekna wzniosła i doskonała musi swoje łzy najpierw wylać i bardzo poranic dusze. teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: Podobnie z miłością,która żeby byla piekna,wzniosła i doskonała musi swoje łzy najpierw wylać i bardzo poranic dusze. do wpisu 27 czerwca 2015
Przed uczuciem nigdy nie uciekniesz.Ono pojawia sie zupelnie przypadkiem  w najmniej oczekiwanym terminie  potrafi w zyciu dobrze namieszac ale dla tych chwil warto zyc mimo wszystko. teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: Przed uczuciem nigdy nie uciekniesz.Ono pojawia sie zupelnie przypadkiem, w najmniej oczekiwanym terminie ,potrafi w zyciu dobrze namieszac,ale dla tych chwil warto zyc,mimo wszystko. do wpisu 27 czerwca 2015
Napewno w jej głowie długo nie bedzie trzeba szukac Twego imienia  bo jesli kocha to jestes tam tylko TY obojetnie jak by Was los nie doswiadczył. teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: Napewno w jej głowie długo nie bedzie trzeba szukac Twego imienia, bo jesli kocha to jestes tam tylko TY obojetnie jak by Was los nie doswiadczył. do wpisu 27 czerwca 2015
ot  cale znaczenie potegi Milości.Szcześliwi Ci co kochają  z wzajemnością. teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: ot, cale znaczenie potegi Milości.Szcześliwi Ci co kochają z wzajemnością. do wpisu 27 czerwca 2015
DAJ BOZE TYLKO NIE KAZ MI NA REALIZACJE ZBYT DLUGO CZEKAC BO JESTEM BARDZO NIECIERPLIWA teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: DAJ BOZE TYLKO NIE KAZ MI NA REALIZACJE ZBYT DLUGO CZEKAC;BO JESTEM BARDZO NIECIERPLIWA do wpisu 27 czerwca 2015
Prawdziwa szczera milosc dodaje nieziemskiej sily i wielka moc to dlatego czynisz wiecej czynisz lepiej  uwierz  wiem co möwie bo sama to doswiadczylam teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: Prawdziwa,szczera milosc dodaje nieziemskiej sily i wielka moc,to dlatego czynisz wiecej,czynisz lepiej, uwierz,-wiem co möwie,bo sama to doswiadczylam do wpisu 27 czerwca 2015
piekne to nasuwa sie refleksja ze byc doskonalym to nie znaczy byc pieknym   na zewnatrz lecz wewnatrz dusza i serce czlowieka swiadczy o nim a nie wyglad czy pozycja spoleczna teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: piekne to,nasuwa sie refleksja,ze byc doskonalym to nie znaczy byc pieknym na zewnatrz lecz wewnatrz,dusza i serce czlowieka swiadczy o nim a nie wyglad czy pozycja spoleczna do wpisu 27 czerwca 2015
mozesz budowac mury uciekac na koniec swiata a milosc i tak Cie znajdzie  ta szczera teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: mozesz budowac mury,uciekac na koniec swiata a milosc i tak Cie znajdzie, ta szczera do wpisu 27 czerwca 2015
Rozum mi möwi  ZAPOMNIJ   a serce... teksty

kwiatuszek-t-t dodano: 27 czerwca 2015

Rozum mi möwi- ZAPOMNIJ - a serce möwi-OSZALAŁA S ? z prawdziwej miłosci sie nie wyleczysz a co dopiero zapomniec.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV