|
kaylaa.moblo.pl
370.Nie oglądaj się trujący jak bluszcz ludzkich uczuć mur spycha Cię w dół. Serce pęka w pół ból pierdol to biegnij Pih
|
|
|
370.Nie oglądaj się, trujący jak bluszcz ludzkich uczuć mur, spycha Cię w dół.
Serce pęka w pół, ból, pierdol to, biegnij / Pih
|
|
|
369.Uciekasz, bierzesz rozbieg, skaczesz ze skały
.Modlisz się w duchu by anioły Cię złapały.Znów zabijasz swego Boga, kryzys wiary, są rzeczy nad którymi nie mamy władzy. / Pih
|
|
|
368.Kto odwróci pierwszy wzrok, czyj runie plan ?
To zimny świat, jedynie łzy tu parzą, na policzkach ciekły azot .
|
|
|
367.A może to ktoś z góry patrzy na nas z przerębli.
Nic nie jest pewne, tym bardziej tutaj wierz mi. / Pih
|
|
|
366.Mgła już opadła, wszyscy zawiedli, rozczarowanie to chleb powszedni.
Nie są możliwe już happy end'y wszystko jest jasne, pierdol to, biegnij.
|
|
|
365.Więc jeśli czujesz to jak ja, chodź razem ze mną, szkoda dnia.
To chyba chyba najtrudniejsza gra, bo słowa dziś sięgają dna.
Nie pytaj mnie o wartość słów, dbaj o ich wartość kiedy z ust wypływa zdanie, które znów, może zmienić każdy twój ruch. / B.R.O
|
|
|
364.Człowiek uczy się całe życie, ale to jest chyba za krótka lekcja / B.R.O
|
|
|
363.Czas, nie uznaje zwrotów, a reklamacje ma głęboko gdzieś, chodź dobrze wie to, że chciałbyś zwrócić cały stres no i sterty łez . / B.R.O
|
|
|
362.Każda łza, wypływa z oczu nie po to żeby nawilżyć twarz.
Spływa nisko, ty weź to poczuj, na pewno nie raz to znałeś, znasz ./ B.R.O
|
|
|
361.Jak mam ufać i słuchać ludzi, czy ktoś tu szczere intencje ma ?
Ich dusza gubi się coraz częściej, a konsekwencję poniosę ja / B.R.O
|
|
|
360.Koniec z tym, cyfrowa miłość, cyfrowy świat.Jeżeli liczby są teraz wszystkim to zrób rachunek zysków i strat, błysków i wad, co mówią więcej niż wybory miss. / B.R.O
|
|
|
359.Pieprzę to, to chyba złudne, bo wirtualnie nie będę żyć.
Nie wczuwam się w te gadki na skejpie, a mejl od Ciebie to nie jest list.
Esemesy nie dają uczuć, to tylko zwykły cyfrowy tekst
Pisany T9, ze słownikiem, wyraźnie jest korygowana treść. / B.R.O
|
|
|
|