głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
he.is.my.hope Nie szukam nowego związku bo kiedy w naszym życiu panuje bałagan przyciągamy same śmieci. Naprawde chcialabys powrotu kogos kto Cie tak skrzywdzil bez slowa wy

he.is.my.hope

he.is.my.hope.moblo.pl
Nie szukam nowego związku bo kiedy w naszym życiu panuje bałagan przyciągamy same śmieci.
 Nie szukam nowego związku  bo kiedy... teksty

he.is.my.hope dodano: 5 sierpnia 2013

"Nie szukam nowego związku, bo kiedy w naszym życiu panuje bałagan, przyciągamy same śmieci."

Naprawde chcialabys powrotu kogos kto... teksty

he.is.my.hope dodano: 5 sierpnia 2013

Naprawde chcialabys powrotu kogos kto Cie tak skrzywdzil, bez slowa wyjasnienia zostawil sama, a co za tym idzie nie kochal Cie, bo przeciez gdyby kochal to nie siedzialabys teraz sama z zapuchnietymi od placzu oczami i szukala sensu zycia. Naprawde chcesz zeby ktos taki wrocil? Ktos kto tak perfekcyjnie udawal, ze Cie kocha i jestes najwazniejsza, a gdy mogl to udowadniac kazdego dnia do konca zycia, rezygnuje z Ciebie, bo strach przed czyms powaznym, odmiennym od przeszlosci jest bardziej dominujacy niz zostanie i bycie przy Tobie? Naprawde uwazasz, ze ktos kto Cie kocha pozwolilby na to co przezylas i dalej przechodzisz? Naprawde uwazasz, ze wszystko to co bylo od Niego dobre- Jego obecnosc, czyny, slowa, obietnice, pocalunki byly prawdziwe i swiadczyly o Jego uczuciu do Ciebie? Naprawde wierzysz w to, mimo ze teraz Go nie ma? Jesli tak, to witam, jestes tak samo niepoprawna, nierozsadna i naiwna jak ja. A i jeszcze jedno, widze, ze ogromnie Go kochasz.

W dzisiejszych czasach ludzie tak do... teksty

he.is.my.hope dodano: 5 sierpnia 2013

W dzisiejszych czasach ludzie tak do perfekcji opanowali oszukiwanie, ze nawet oczy moga klamac.

Nie jestem przesadnie poukladana i... teksty

he.is.my.hope dodano: 5 sierpnia 2013

Nie jestem przesadnie poukladana i nie mam nic przeciwko balaganowi, ale to jaki syf On pozostawil w moim zyciu przechodzi ludzkie pojecia.

Jest pierwsza mysla kiedy sie budze i... teksty

he.is.my.hope dodano: 5 sierpnia 2013

Jest pierwsza mysla kiedy sie budze i ostatnia gdy zasypiam. Jest w mojej glowie kiedy jestem sama i kiedy wsrod przyjaciol. Jest wtedy kiedy jestem zabiegana i takze wtedy kiedy mam nadmiar wolnego czasu, Towarzyszy mi nieustannie i nie wiem co zrobic, aby mnie opuscil- kazdy zakatek mojego ciala przesiakniety Nim. Nie wiem czy to w ogole mozliwe zebym kiedykolwiek obudzila sie bez tego uczucia strachu, pustki i nie pomyslala o Nim. Czy kiedys nastanie taki dzien w ktorym Jego juz nie bedzie w mojej glowie i sercu? W ktorym nie bede na Niego czekala? Czy kiedys obudze sie i poczuje, ze On odszedl z mojego serca tak samo jak zrobil to z mojego zycia? Czy to jest w ogole mozliwe? Chce zeby opuscil zakamarki mojej duszy i ciala. Skoro nie chce byc obecny w moim zyciu to niech zabierze ze soba wszystko co po sobie zostawil wraz z calym bagazem moich wspomnien.

Odkad Go poznalam nie bylo jeszcze... teksty

he.is.my.hope dodano: 5 sierpnia 2013

Odkad Go poznalam nie bylo jeszcze dnia, w ktorym o nim nie pomyslalam.

ja tez mam pecha... teksty he.is.my.hope dodał komentarz: ja tez mam pecha... do wpisu 5 sierpnia 2013
Czuje ogromna pustke. Czuje sie... teksty

he.is.my.hope dodano: 4 sierpnia 2013

Czuje ogromna pustke. Czuje sie zagubiona. Staram sie normalnie zyc,ale trudno mi czerpac radosc.Nie potrafie juz nawet znalezc odpowiednich slow, zlozyc literki tak by wyrazily to co czuje.Nawet pisanie nie przynosi mi juz ulgi, ukojenia.Nie ma slow, ktore wyrazilyby ile wazy strata. Nie znam takich slow,ktore odzwierciedlilyby moj stan, nie to jak wygladam na zewnatrz,ale to jak czuje sie w srodku. Dzisiaj mija dokladnie piec miesiecy odkad to wszystko sie skonczylo, od kiedy Jego juz przy mnie nie ma.To tak duzo czasu, a jednak nadal za Nim tesknie, nadal mam nadzieje,ze zechce wrocic i nadal moje uczucia sa silniejsze niz to co podpowiada rozsadek. Wiem,ze po tym jak mnie potraktowal i zostawil nie powinien dostac wiecej szans, ale nie potrafilabym mu jej nie dac. Moze to dlatego, ze po prostu czuje, ze bez Niego juz nigdy nie bedzie dobrze i normalnie, juz nigdy nie bede szczesliwa i nie poskladam sie w calosc. Czuje, ze tylko On moze zapelnic ta cholerna pustke w moim sercu.

Mam ochotę zostawić cały ten syf i... teksty

he.is.my.hope dodano: 4 sierpnia 2013

Mam ochotę zostawić cały ten syf i pójść przed siebie, a najlepiej to do niego. / napisana

tak! Idealne... teksty he.is.my.hope dodał komentarz: tak! Idealne... do wpisu 4 sierpnia 2013
''Na brzuchu  na boku  na plecach... teksty

he.is.my.hope dodano: 4 sierpnia 2013

''Na brzuchu, na boku, na plecach, sprawdzam, jak najwygodniej się tęskni.''

 Jeśli masz się pojawiać  to nie... teksty

he.is.my.hope dodano: 4 sierpnia 2013

"Jeśli masz się pojawiać, to nie znikaj."

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV