głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
black-inside Miłość to chłam przeliczana na ilość ran ran które zadam i ran które mam. Im więcej chcesz mnie wkurwić tym bardziej cię olewam im więcej się wydurnisz tym lepi

black-inside

black-inside.moblo.pl
Miłość to chłam przeliczana na ilość ran ran które zadam i ran które mam.
Miłość to chłam  przeliczana na... teksty

black-inside dodano: 23 kwietnia 2013

Miłość to chłam, przeliczana na ilość ran, ran, które zadam i ran które mam.

Im więcej chcesz mnie wkurwić   tym... teksty

black-inside dodano: 21 kwietnia 2013

Im więcej chcesz mnie wkurwić - tym bardziej cię olewam, im więcej się wydurnisz - tym lepiej się miewam, im więcej się starasz, swego gówna wysrasz - tym większy przypał, ja zostaję, a ty pryskasz.

Z marzeń nie zrezygnowałem  są... teksty

black-inside dodano: 19 kwietnia 2013

Z marzeń nie zrezygnowałem, są trochę obok, mimo wszystko idę po nie, swoje robiąc, na osiedle wychodzę rzadziej z psem na spacer.

Dziś mam cierpliwość  wiarę  że... teksty

black-inside dodano: 19 kwietnia 2013

Dziś mam cierpliwość, wiarę, że dobrze robię, a jak zdam to gówno to na dworze sobie jakiś otworzę browiec, chyba, że zdupię, siema, wtedy też otworzę i zrobię super relax.

Jak tańczysz to uważaj  bo życiowy... teksty

black-inside dodano: 19 kwietnia 2013

Jak tańczysz to uważaj, bo życiowy parkiet bywa śliski.

Dają do myślenia proste słowa. teksty

black-inside dodano: 19 kwietnia 2013

Dają do myślenia proste słowa.

Podaj kwote  zamieniam poniedziałek... teksty

black-inside dodano: 18 kwietnia 2013

Podaj kwote, zamieniam poniedziałek w sobote.

Robie swoje  biore co moje i nie... teksty

black-inside dodano: 18 kwietnia 2013

Robie swoje, biore co moje i nie czekam na oklaski.

Mam miliard w rozumie  bo nie ufam... teksty

black-inside dodano: 18 kwietnia 2013

Mam miliard w rozumie, bo nie ufam bankom.

Ta sztuka nie umie mówić nie  jakby... teksty

black-inside dodano: 18 kwietnia 2013

Ta sztuka nie umie mówić nie, jakby miała wadę wymowy, lubi zielsko, puka częściej niż świadek Jehowy, z osiedla, za młodu grała w klasy pod klatką, potem skumała co to nie mieć kasy, zna hardcore, ta i gra twardo, jak jej sutki z lodem, zabroń jej bluzgać, to jakbyś dał do wódki wodę, mam krótki oddech jak dzwonisz, znaczy jestem z nią..

Robi jej się słabo  jak ulizaniec... teksty

black-inside dodano: 18 kwietnia 2013

Robi jej się słabo, jak ulizaniec stawia gin i tonik, wali do dna i mówi mu nara.

Jak z nią idę  tylko zazdrość... teksty

black-inside dodano: 18 kwietnia 2013

Jak z nią idę, tylko zazdrość jest na pyskach, super sztuka, chociaż nie ma "s" na cyckach.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV