 |
Jesteś moim przeznaczeniem. Wierzę, że ja Twoim, tamtego nie zmienię. Zechcesz widzieć poświęcenie, nie mów mi, że nie chcesz, proszę, kocham Cię szalenie ♥
|
|
 |
My Słowianki wiemy jak użyć mowy ciała wiemy jak poruszać tym co mama w genach dała.
|
|
 |
lepszym przyjacielem dla człowieka od człowieka może okazać się szczur. ' why.
|
|
 |
możemy zadawać pytania różnej treści wielu osobom, ale tak szczerze zadajmy sobie samym pytanie: po chuj? czy nie mamy własnych problemów z którymi musimy radzić sobie sami.. ' why.
|
|
 |
cała bita śmietanka - ćpuny, szmaty i złodzieje. ' Maska - Idziemy w tango.
|
|
 |
I'm so tired of being here. ' Evanescence - My Immortal.
|
|
 |
Sporo wiem o przemijaniu, wiem jak może boleć serce
Mimo wszystko kocham życie, bo mi daje szczęście.
|
|
 |
"I kocham Twój delikatny dotyk jak aksamit,
Kocham, gdy oddajesz mi w całości się nocami,
Kocham kiedy obsypujesz mnie pocałunkami,
Nie do opisania jest uczucie między nami."
|
|
 |
paluch_taak zginął w akcji i z tej racji konto zostało usunięte razem z opisanymi tam trzema latami, których nie chce i nie mam zamiaru pamiętać. więc razem z przystojnym panem ze zdjęcia obok zapraszam do przelecenia okiem po why__ . ' why.
|
|
 |
najwyższy czas aby zacząć wszystko od nowa. uświadomienie sobie tego potrwało dość długo, i to może właśnie dzięki takiej sytuacji która miała miejsce w naszym życiu. sytuacja która będzie mnie prześladować do końca życia jako najgorszy błąd. dałeś mi szansę tak samo jak i nadzieje w ludzi którą ta istota nieznacząca już zupełnie nic zniszczyła w mgnieniu oka. bo jak to jest że kobieta potrafi przyznać się nawet do najgorszego błędu a facet który powinien mieć jaja okazuje się zwykłą pizdą bez jakichkolwiek uczuć i nie potrafi na sam koniec spojrzeć ci w oczy? ' why.
|
|
 |
"Tak jest rok za rokiem, ktoś odchodzi i już nie wraca, kiedyś kolega, co słychać, a teraz głowę odwraca."
|
|
 |
od niektórych warto trzymać się z daleka, zwłaszcza od przyjaciół którzy po czasie okazują się zwykłymi szmatami. pospolite kurwixy.. ' why.
|
|
|
|