 |
Kobieta, która chce odmówić, powie tylko nie. Kobieta, która zaczyna tłumaczyć, chce żebyś ją przekonał.
|
|
 |
czasem chciałabym wrócić do przeszłości . do bycia tą gówniarą z zerówki , która dawała sobie radę ze wszystkim , prawie w ogóle nie płakała i miała w sobie taką siłę , jak nikt.
|
|
 |
mam wyjebane na to , że komuś nie podoba się moja smutna mina i krzyczy mi bym nie smuciła . to co do chuja , mam szczerzyć zęby jak popierdolona gdy czuję się tak cholernie źle ?
|
|
 |
miłość jest dziwna. szczególnie wtedy gdy młoda dziewczyna nie wie co ma zrobić z nią. niby zależy jej na chłopaku ale chciałaby być wolna. pierdole, ja sie tak nie bawiee ..
|
|
 |
Zdarzenia ostatnich dni uderzają mi do głowy i są lepsze niż wszystkie używki razem wzięte.
|
|
 |
nienawidzę, nienawidzę tej cholernej słabości do cb.
|
|
 |
fakt, że nie mogę pocałować się w łokieć
uświadomił mi, że są rzeczy,które są poza moim zasięgiem.
|
|
 |
Ja odliczam minuty i dni,
A Twoja twarz ciągle mi się śni,
A w głowie się pojawia tylko jedna myśl,
Dotrzeć do Ciebie, z Tobą już na zawsze być!
|
|
 |
A Ty jesteś coraz bliżej, jesteś tuż o krok.....^^
|
|
 |
nie ma sytuacji bez wyjścia. z każdej opresji da się wyjść z twarzą, w całkiem przyzwoitym stanie. trzeba tylko walczyć, mimo wszystko nie poddawać się. bo wbrew pozorom i tego co sobie roimy w głowie - to my decydujemy o wszystkim co się wydarzy i to nasze dłonie kierują sterem. los się tylko bawi. niekiedy podstawi nam nogę, innym razem jednak popchnie do przodu dodając motywacji. sęk w tym, żeby wyczuć moment. rozeznać się w sytuacji i powziąć działania, dopóki nie będzie zbyt późno. / definicjamilosci
|
|
 |
Koniec, dziewczyno, bierz się za naukę, rób to co zawsze, olewaj ludzi, rozpierdalaj arkusze, zakrywaj zmęczenie kolorowymi cieniami do powiek, nie rozklejaj się i dawaj z siebie wszystko. I taki jest mój cudowny plan na najbliższe kilka miesięcy./ princesse
|
|
 |
Rozwiązanie słuszne to nie zawsze rozwiązanie oczywiste. A czasami coś jednym wydaje się słuszne, innych rani / zaćmienie
|
|
|
|