 |
część 1. po raz pierwszy widzieli się znacznie wcześniej w jednym z mieszkań, jednak nie zwracali na siebie uwagi.Z tamtego dnia zapamiętała tylko że jakiś facet pobiegł za nią by przekazać jej cenną informacje. Od tamtego dnia minęły dwa miesiacę kiedy to spotkali się ponownie. Tym razem w innych okolicznościach. Oboje znaleźli się w tym samym miejscu o tym samym czasie. przypadek ? nie sądze. - ja odbieram to jako przeznaczenie. a więc wracając do nich byli na imprezie, tańczyli. Gdy nagle ona spostrzegła że gdzieś już go widziała. Po krótkiej chwili przypomniała sobie tamten dzień. Chłopak poprosił ją do tańca. Oczywiscie nie odmówiła bo uwielbia tańczyć. Minęły dwie piosenki po czym wyszli i rozmawiali. Wtedy tak naprawdę poznali się po raz pierwszy, poznając jego imię. Jednak czas imprezy dobiegł końca jak i rozmowa. Z początku nie myślała, że to będzie dłuższa znajomość w sumie to nic sobie nie myślała.
|
|
 |
apeluje że większość moich wpisów jest mojego autorstwa wiec jeżeli kopiujesz przynajmniej podpisz.
|
|
 |
. niby to tylko głupia kropka a mieści się w niej tysiace słów.
|
|
 |
to była jedyna szansa zeby w formie piosenki przemówić do niego, bo nie zasługuje na to zebym odezwała się normalnie .
|
|
 |
mogłeś tu być, a ja mogłam być przy Tobie.
|
|
 |
wiem ze juz zrobiłam wszystko co mogłam zrobići zyje z myslą ze walczyłam do konca o swoją miłosć bez przerwy.
nie mogłam go zatrzymać przy sobie , nie udało mi się.
|
|
 |
może to ostatni raz, gdy widzę Cię
może jutro każde z nas podda się
teraz jest najlepszy czas, by użyć słów
przecież jutro mogą nie zadziałać już.
|
|
 |
jeden krzyk, jedna myśl, a to wszystko by znów
cieszyć się z wszystkich chwil i rozmawiać bez słów
choćby cały ten świat, nagle zawalił się
będę walczyć.
|
|
 |
zatrzymaj czas,
tak bardzo chcę się z Tobą zgodzić
wiesz, że tylko tak
zdążymy jeszcze się obronić.
|
|
 |
Chce porozmawiac tak jak kiedys. Kiedys rozmawialiśmy ciagle i o wszytkim.
|
|
 |
To nie klęska przegrać jedna z bitew. Klęska to przestać walczyć i przegrać całe zycie.
|
|
|
|