 |
jestem ciekawa, co by zrobił gdyby się dowiedział, że jestem chora. czy kochałby mnie wciąż i pomagał ? czy może kochałby i zostawił, bo by się bał czegoś ? nie wiem, ale chciałabym się o tym przekonać . wiem, że to głupie, sama sobie życzę choroby, ale nic w życiu bardziej nie interesuje mnie, od jego uczucia względem mnie.co by zrobił po mojej śmierci ? czy załamałby się ? czy znalazłby sobie inną i zapomniał o mnie ? czy beze mnie byłby szczęśliwszy ? czy kochałby mnie wciąż ? czy wymazałby mnie z życia na zawsze ? nie mam pojęcia. jedno jest pewne. po mojej śmierci zniknęłabym z jego życia, nie widziałby mnie, ale czułby moją obecność tam głęboko w środku, w sercu . stamtąd nie pozwoliłabym się mu wyrzucić, nigdy . [ cz2 ]
|
|
 |
dziś kiedy oglądałam " szkołę uczuć " oczywiście nie obyło się bez łez. jestem w chuj wrażliwa, i płaczę na takich filmach, no ale cóż . wiele razy widziałam już ten film, zawsze zazdrościłam jej, że znalazła sobie właśnie takiego chłopaka. mimo, że na początku też nie było im łatwo, ułożyło się, niestety do czasu. ja uwiadomiłam sobie właśnie, że może powinnam zachorować, może powinna spotkać mnie taka choroba, jaka spotkała ją . może wtedy dopiero przekonałabym się, jak silne są uczucia jego do mnie, bo co do swoich wątpliwości nie mam . [cz1 ]
|
|
 |
Jestem sama bo:✔nie mogę być z internetem ✔z ulubiona gwiazdą ✔ z facebookiem. ✔ samym sobą.
|
|
 |
-Córeczko, kochasz mnie ? -Tak, ale nie pójdę ci do sklepu !
|
|
 |
Potem zabijali tę miłość, jak tylko się dało. / sztanka__lovuu
|
|
 |
cisza to najgłośniejszy krzyk kobiety. domyśl się jak bardzo ją zraniłeś, skoro zaczęła cię ignorować.
|
|
 |
gdyby Twoje usta miały przycisk "lubię to" klikałabym dzień w dzień. ♥
|
|
 |
|
mogę mówić co chcę, mogę cię zostawić, mogę przestać się odzywać, mogę zniknąć, mogę umrzeć, ale zawsze, nie patrząc na przeszkody, zawsze będziesz jedną połową mojego serca.
|
|
 |
|
potrzebuję Cię do życia, jak cukru do herbaty... ups, nie słodzę.
|
|
 |
|
w poniedziałek koniec ferii, módl się suko o przetrwanie.
|
|
|
|