głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
wszechoobecna jestem z Polski wiec wiem co to jest dobry hip hop dziwkoo rzygam na sztuczność uczuć! . Karuzela mych pragnień zatrzymała się w miejscu Dziś mam Ciebie nic wię

wszechoobecna

wszechoobecna.moblo.pl
jestem z Polski wiec wiem co to jest dobry hip hop dziwkoo
jestem z Polski   wiec wiem co to... teksty

wszechoobecna dodano: 18 luty 2012

jestem z Polski , wiec wiem co to jest dobry hip hop dziwkoo

rzygam na sztuczność uczuć!  .  teksty

wszechoobecna dodano: 18 luty 2012

rzygam na sztuczność uczuć! -.-

Karuzela mych pragnień zatrzymała... teksty

wszechoobecna dodano: 18 luty 2012

Karuzela mych pragnień zatrzymała się w miejscu Dziś mam Ciebie, nic więcej nie potrzeba już sercu

Romantyczne przyśpiewki  on jej... teksty

wszechoobecna dodano: 18 luty 2012

Romantyczne przyśpiewki, on jej wysyła linki Ona w chuj zajarana żółte odsyła minki Te uśmieszki, serduszka, całuski są w planie On się mało nie spuści, ona ma wyjebane.

Moze mialas juz plany  moze tylko... teksty

wszechoobecna dodano: 18 luty 2012

Moze mialas juz plany, moze tylko marzenia. Moze typ nie jest zly, ale to jeszcze szczeniak.

nie mam zamiaru z Tobą rywalizować... teksty

wszechoobecna dodano: 18 luty 2012

nie mam zamiaru z Tobą rywalizować , bo rozpierdalam Cię na starcie

Wciąż kocham się w bitach . teksty

wszechoobecna dodano: 18 luty 2012

Wciąż kocham się w bitach .

KOOOOCHAAAAAAAM CIĘ w chuuuuuuuuj... teksty

wszechoobecna dodano: 18 luty 2012

KOOOOCHAAAAAAAM CIĘ w chuuuuuuuuj mooocno . Kurwaaaa, rozkmiń zajawkę.

Brak Twojej obecności to już... teksty

wszechoobecna dodano: 18 luty 2012

Brak Twojej obecności to już pieprzona codzienność .

W kieszeni miał ostatnie 10 zł   i... teksty

wszechoobecna dodano: 18 luty 2012

W kieszeni miał ostatnie 10 zł , i zastanawiał się czy kupić sobie fajki czy kartę doładowująca konto by moc do niej zadzwonić . Uzależnienie wygrało . Poszedł do sklepu i kupił kartę .

Thy I'm Kurwo :  teksty

wszechoobecna dodano: 10 luty 2012

Thy I'm Kurwo :*

Om nom nom ♥ teksty

wszechoobecna dodano: 10 luty 2012

Om nom nom ♥

Poprzednia
1
2 3 4 5 ... 88 Następna
Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV