|
reason.for.living.moblo.pl
Cel: doskonałość Status: nieosiągalny liczba ofiar: niezliczone ilości ludzi na których nikt nie zwraca uwagi nikogo nie obchodzą ReFoLi
|
|
|
Cel: doskonałość, Status: nieosiągalny, liczba ofiar: niezliczone ilości ludzi na których nikt nie zwraca uwagi, nikogo nie obchodzą / ReFoLi
|
|
|
w tym całym zamieszaniu przy urodzinach ktoś powiedział do jakiejś osoby - Życzę ci spełnienia wszystkich mażeń. Moje serce cicho szepnęło " nasze też by się mogły spełnić " / ReFoLi
|
|
|
I nagle dostrzegasz każdy gest innej osoby, który świadczy o tym że jesteś dla niego ważna / ReFoLi
|
|
|
J. polski. Wszyscy coś piszą, Nauczyciel nas ucisza. A ja ... ja wącham podręcznik kolegi który pachnie axem :D / ReFoLi
|
|
|
Reason.for.living cieszy się że amfeeetamienaaa_ cieszy się jej szczęściem :D / ReFoLi
|
|
|
I to zajebiste uczucie gdy, podejrzewasz ,że komuś na tobie zależy / ReFoLi
|
|
|
Wiesz ja... ja lubię szkołe, to znaczy nie lubię się uczyć, ale tam mogę pójść bez dopytywań rodziców z kim idę ?gdzie? i po co? W szkole mogę udawać kogoś kim nie jestem ,bo nikogo to nie obchodzi. Nie ma moich rodziców i tej jebniętej siostry. Lubię tam chodzić , siedzieć na przerwach i słuchać muzyki, gadać na lekcjach i pisać po rękach. Tam jestem sama, z ludźmi którzy chociaż udają ,że mnie lubią. To pozwala mi zapomnieć. Przeraża mnie tylko ,że ktoś zobaczy te rany które ukrywam pod długim rękawem, zobaczy moje zapuchnięte oczy po przepłakanej nocy. Lubię szkołe do tam nie ma mojego domu... właściwie nigdy nie uważałam tego za dom , to miesce gdzie się tylko mieszka i słucha krzyków ze jest się najgorszym dzieckiem... / ReFoLi i szczere wyznania
|
|
|
Nie pasuję. Nie znam tego uczucia gdy się za kimś tęskni, nigdy nie byłam kochana. nie płaczę dla kogoś, ani na pokaz. Staram się by było dobrze. Dlaczego mi kurwa nic nie wychodzi ? / ReFoLi
|
|
|
Szubi du bi du ba, szubi du bi du ba . Agent Peee...
|
|
|
To że jestem taka uśmiechnięta, śmiała, nie mam oporów zagadać . To tylko maskuje uczucia, jest takie sztuczne ... / ReFoLi
|
|
|
|