głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
onna moje włosy już tobą nie pachną. kradnę Jeśli Ty jej nie docenisz zrobi to ktoś inny. eeiiuzalezniasz Na niektóre pytania raczej trudno znaleźć odpowiedź.Dlaczeg

onna

onna.moblo.pl
moje włosy już tobą nie pachną.
moje włosy już tobą nie pachną. teksty

onna dodano: 24 kwietnia 2011

moje włosy już tobą nie pachną.

kradnę    teksty onna dodał komentarz: kradnę ;> do wpisu 23 kwietnia 2011
Jeśli Ty jej nie docenisz  zrobi to... teksty

onna dodano: 23 kwietnia 2011

Jeśli Ty jej nie docenisz, zrobi to ktoś inny.//eeiiuzalezniasz

Na niektóre pytania raczej trudno... teksty

onna dodano: 23 kwietnia 2011

Na niektóre pytania raczej trudno znaleźć odpowiedź.Dlaczego w amerykańskich filmach zawsze do śniadania podają sok pomarańczowy ? Dlaczego w każdym młodzieżowym filmie najpopularniejsza dziewczyna w szkole okazuje się zwykłą szmatą.Dlaczego 'Dlaczego Ja?' jest tak cholernie sztuczne i dlaczego blondynki uważane są za głupie.Ale w sumie to wszystko mnie wali ja tylko bym chciała wiedzieć dlaczego dziewczyny wolą skurwysynów ? / nacpanaaa

kradnę    teksty onna dodał komentarz: kradnę ;> do wpisu 23 kwietnia 2011
pierdolę  za długo robiłam z... teksty

onna dodano: 23 kwietnia 2011

pierdolę, za długo robiłam z siebie niedostępną.

zależy ci? to zrób coś kurwa... teksty

onna dodano: 23 kwietnia 2011

zależy ci? to zrób coś kurwa zanim będzie za późno.

ja pierdolę. kogo ja kocham. teksty

onna dodano: 23 kwietnia 2011

ja pierdolę. kogo ja kocham.

miałam spytać  czy chcesz herbaty.... teksty

onna dodano: 23 kwietnia 2011

miałam spytać, czy chcesz herbaty. tak naprawdę wole jednak się dowiedzieć, czy masz ochote spędzić ze mną resztę życia. więc?

i namaluje ci tęcze   swoim porannym... teksty

onna dodano: 23 kwietnia 2011

i namaluje ci tęcze , swoim porannym uśmiechem.

A teraz siedzę tu daleko od domu. Z... teksty

onna dodano: 23 kwietnia 2011

A teraz siedzę tu,daleko od domu. Z marnym laptopem na kolanach, okryta kocem, trzymam w ręku kubek z gorącym kakao. Wymieniamy ze sobą setki sms. Patrząc jak niebo migocze, wspominam jak pierwszy raz mnie pocalowales. W głośnikach od naszego rozstania pierwszy raz leci "kochaj mnie namiętnie tak, jakby świat się skończyc miał." Mineło 1,5 roku, a ja dopiero teraz potrafiłam włączyc ta piosenke, i powstrzymac sie od placzu. Przeciez ona byla ta, nasza piosenka. Moze warto spróbowac jeszcze raz? Moze nasza milosc jeszcze nie wygasla..

Nie chcę  abyś był we mnie... teksty

onna dodano: 23 kwietnia 2011

Nie chcę, abyś był we mnie szalenie zakochany. Zakochanie to nie miłość. Chcę, abyś mnie kochał - czasem rozsądnie, czasem spontanicznie, nie rzucił dla mnie świata, ale się tym światem dzielił. Nie mów, że mnie nie zostawisz, nie kocha się słowami. Po prostu mnie nie zostawiaj i nie mów nic.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV