głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
mr.brainwash hmm...tak właściwie człowiek rodzi się dziewięć miesięcy....troszkę sporo go będziesz kastrować pierdolnąłem se słiit fotcie z serii: 'takie tam...z rozjebanym

mr.brainwash

mr.brainwash.moblo.pl
hmm...tak właściwie człowiek rodzi się dziewięć miesięcy....troszkę sporo go będziesz kastrować
hmm...tak właściwie człowiek rodzi się dziewięć miesięcy....troszkę sporo go będziesz kastrować     teksty mr.brainwash dodał komentarz: hmm...tak właściwie człowiek rodzi się dziewięć miesięcy....troszkę sporo go będziesz kastrować ; ) do wpisu 12 września 2011
pierdolnąłem se słiit fotcie     z... teksty

mr.brainwash dodano: 12 września 2011

pierdolnąłem se słiit fotcie ^ ^ z serii: 'takie tam...z rozjebanym Samsungiem Wave : ) " btw. koles w serwisie jak mu pokazalem telefon powiedział: jakim cudem chłopie ci się udało rozjebać za przeproszeniem ten wyświetlacz?! :O " ^ ^ jestem zdolny! dziFFko! cycki ; ) znaczy...dobranoc

zapiekanka na biurku  Crunchips... teksty

mr.brainwash dodano: 12 września 2011

zapiekanka na biurku, Crunchips Paprykowe obok, Cola, 30 dni Nocy wypożyczone ; ) jazda xd taki mój mały wieczór. aa..no..ten...lekcje miałem odrobić. w sumie...po co ? ;D odpisze się na historii : ))

...dziwni wieszcze głoszą o mnie... teksty

mr.brainwash dodano: 12 września 2011

...dziwni wieszcze głoszą o mnie herezje, mówią Tivaz się skurwił, Hip-Hop umarł we śnie kilka lat wczesniej... d(-.-)b robimy hity.... ^ ^

zdaje mi się coś  że siada ci... teksty

mr.brainwash dodano: 12 września 2011

zdaje mi się coś, że siada ci bateria, a ja cisnę flow dalej jak jebana Duracellka, jak bakteria, robie zamach na system, pizdy słuchając tego, dławią się własnym kiślem....iksDe iksDe iksDe - czyli chore wersety z kajetu od religii ; D joooł.

domin ika   aham     teksty mr.brainwash dodał komentarz: domin_ika - aham ; ) do wpisu 12 września 2011
liryczny wandal has back   D... teksty

mr.brainwash dodano: 12 września 2011

liryczny wandal has back ; D strzeżcie się dziwki. mam flow energie i chęci pojechać co niektórym po ambicjach ; D

yeeeeaaaaaahh     fak je :D teksty mr.brainwash dodał komentarz: yeeeeaaaaaahh ; ) fak je :D do wpisu 12 września 2011
Maleńka akurat ten wpis nie był do Ciebie xD taaa   wlazłem tylko na moment. chociaż popisałbym trochę więc moze w nocy coś sklecę    . a wpis nie jest do Ciebie bo z Tobą i tak mam kontakt realny   p teksty mr.brainwash dodał komentarz: Maleńka akurat ten wpis nie był do Ciebie xD taaa - wlazłem tylko na moment. chociaż popisałbym trochę więc moze w nocy coś sklecę ; ). a wpis nie jest do Ciebie bo z Tobą i tak mam kontakt realny ; p do wpisu 9 września 2011
No dobra. ja znikam ludziska. Jak... teksty

mr.brainwash dodano: 7 września 2011

No dobra. ja znikam ludziska. Jak znajdę troszkę free czasu to chętnie kiedy pogawędzę : ) trzymcie się Krzychu, Dominika i Alicja ; ) no i cała reszta osób którzy mnie maja w OBSERVE ; ) buziaczki ; * niech wam się cycki przyśnią, ew. fajne męskie kaloryfery (wersja dla Pań ^ ^ ) eemm..no to znikam. Żyjcie zdrowo, na stoprocent, nie unikajcie konfrontacji, zawsze miejcie własne zdanie i je wyrażajcie, znajdzie sobie hobby, pasję i róbcie co kochacie. i przede wszystkim JEBAĆ IDIOTÓW! Bo idioci to kurwa idioci ; )

BRAWO! Jest ! Jest ! A już mi gasła nadzieja że jest Ktoś przez WIELKIE K! :   jakże się cieszę iż istnieją tutaj także osoby na pewnym poziomie intelektualnym większym od surykatki. Szacunek dla Panienki     teksty mr.brainwash dodał komentarz: BRAWO! Jest ! Jest ! A już mi gasła nadzieja że jest Ktoś przez WIELKIE K! : ) jakże się cieszę iż istnieją tutaj także osoby na pewnym poziomie intelektualnym większym od surykatki. Szacunek dla Panienki ; ) do wpisu 6 września 2011
...Nie mów że znasz mnie  to mogą... teksty

mr.brainwash dodano: 6 września 2011

...Nie mów że znasz mnie, to mogą mówić nieliczni I dla nich wielki szacunek że nie przerwali tej nici... aha.aha. właśnie tak. Dziękuję Maleńka, Kwasu, Matias, Kamil, Przemo, chcę podziękować też kuzynce Sandrze, Paulinie, Adze, koleżankom które mnie już nieco znają, kumplom z ośki, ziomkom co tworzą liryki u nas w mieście - część za was poznałem - na koncertach, na imprezach otwartych, na osiedlu... dzieki tym którzy się nie odwrócili ode mnie, nie są sztuczni. Fajnie mieć tylu ludzi po swojej stronie ; ) mimo że czasem są małe spinki i nieścisłości...dziękuję także szczególnie rodzicom i dziewczynie...choć znając życie dziś to napiszę, a jutro będzie nie aktualne lub już myśl będzie o innej osobie zupełnie.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV