głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
mr.brainwash trza by się za polski w końcu wziąć no ale tekstem dnia był tekst starszej mojego ziomka do niego po zakupie za dużych spodni: 'nooo kurwa trza se było 6 xl kup

mr.brainwash

mr.brainwash.moblo.pl
trza by się za polski w końcu wziąć
trza by się za polski w końcu... teksty

mr.brainwash dodano: 14 września 2011

trza by się za polski w końcu wziąć ; )

no ale tekstem dnia był tekst... teksty

mr.brainwash dodano: 14 września 2011

no ale tekstem dnia był tekst starszej mojego ziomka do niego po zakupie za dużych spodni: 'nooo, kurwa trza se było 6 xl kupić i wejść w nie cały razem z ręcami"

było jeszcze tam kilka zrytych akcji... teksty

mr.brainwash dodano: 13 września 2011

było jeszcze tam kilka zrytych akcji w stylu: 'wwwwwww wałęsa', 'kobiety w przeciwieństwie do mężczyzn nie walczą na pokaz' 'dawaj ten telefon, ja go ci wyłączem' ;D

akcja dzisiaj w urzędzie miasta na... teksty

mr.brainwash dodano: 13 września 2011

akcja dzisiaj w urzędzie miasta na jakimś wykładzie w salce konferencyjnej: - 2 laski obcinają mnie i ziomka co z nim siedziałem. - no to my się na nie lampimy, kilka sekund - odwracają wzrok. i tak co chwila, pompa miejscami jak chuj, a ci co przed mównicą byli i ta cała czwórka super bohaterów '98 nie wiedzą co mają zrobić i o chuj tu chodzi, w koncu Jadźka wylała (jedna z tych supa bohaterów) ziomek wylał, ja zlewam i jeszcze słychać tylko: - jakie to pojebane, na chuj one sie lampią, staryyy...?

jeśli cię to zaciekawi. wiem. powiem więcej   zamierzam nawet robić     teksty mr.brainwash dodał komentarz: jeśli cię to zaciekawi. wiem. powiem więcej - zamierzam nawet robić ; ) do wpisu 13 września 2011
połowa i tak pewnie nie kuma moich... teksty

mr.brainwash dodano: 13 września 2011

połowa i tak pewnie nie kuma moich wpisów ; )

dajcie mi jeszcze poza NIPem PESELem... teksty

mr.brainwash dodano: 13 września 2011

dajcie mi jeszcze poza NIPem PESELem i nr. szkolnej legitymacji, także nr. dowodu osobistego, nr. w obozie pracy czy Getcie i kurwa wytatuujcie na czole kod kreskowy żeby łatwiej mnie było sprawdzać ; ) pozdro.

nie ma czegoś? To sam to kurwa zrób... teksty

mr.brainwash dodano: 13 września 2011

nie ma czegoś? To sam to kurwa zrób i przestań narzekać! Brakuje Ci czegoś? To dąż do tego by to mieć a nie zwalaj na społeczne szanse. Ja nie znalazłem boga w ludziach, poszukałem w nich człowieczeństwa. 'Bóg stworzył ludzi na swój obraz, podobieństwo - nie szukam Boga w ludziach chcę znaleźć w nich człowieczeństwo..." - Hukos -

zróbmy sobie piknik...taki..na... teksty

mr.brainwash dodano: 13 września 2011

zróbmy sobie piknik...taki..na skraju drogi.

hehe     dokładnie. ale to jest stała niezmienna u niektórych. tendencja spadkowa... teksty mr.brainwash dodał komentarz: hehe ^ ^ dokładnie. ale to jest stała niezmienna u niektórych. tendencja spadkowa... do wpisu 13 września 2011
chujowy :   nie polecam zdecydowanie. Lepsze Smerfy! Niebiescy rullaZ Bijaaacz     teksty mr.brainwash dodał komentarz: chujowy : / nie polecam zdecydowanie. Lepsze Smerfy! Niebiescy rullaZ Bijaaacz ^ ^ do wpisu 13 września 2011
na chuj mi bilet? Jeżdżę Peterbuiltem szmaciuro !   D teksty mr.brainwash dodał komentarz: na chuj mi bilet? Jeżdżę Peterbuiltem szmaciuro ! ; D do wpisu 13 września 2011
Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV