głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
lovemassacre Bo widzisz jeśli naprawdę kogoś kochasz to nie zrezygnujesz z niego nigdy. Rozumiesz mnie? NIGDY. Choćby nie wiem co zrobił gdzie był i z kim był. Zawsze wracas

lovemassacre

lovemassacre.moblo.pl
Bo widzisz jeśli naprawdę kogoś kochasz to nie zrezygnujesz z niego nigdy. Rozumiesz mnie? NIGDY. Choćby nie wiem co zrobił gdzie był i z kim był. Zawsze wracasz n
Bo widzisz  jeśli naprawdę kogoś... teksty

lovemassacre dodano: 9 luty 2012

Bo widzisz, jeśli naprawdę kogoś kochasz, to nie zrezygnujesz z niego nigdy. Rozumiesz mnie? NIGDY. Choćby nie wiem co zrobił, gdzie był i z kim był. Zawsze wracasz, nieważne jakby Cię zranił. Czekasz i zastanawiasz się co teraz robi, gapisz się całymi dniami na ekran komputera, oczekując że napisze. Jeśli kogoś kochasz to o niego walczysz. Bezwarunkowo. O niego, o jego szczęście, o to żeby cieszył się każdym dniem, każdą chwilą. I nie poddajesz się - wiesz, że nie możesz się poddać, bo ta osoba jest wszystkim co masz na tym świecie, co Cię tu trzyma. Jest czymś więcej niż tlen, jest sensem każdego Twojego dnia, każdych Twoich wzlotów i upadków. A gdy upadasz, podnosisz się tylko i wyłącznie dla tej osoby. Tak, to właśnie jest miłość

  co tam mój kwiatuszku . ?   gówno... teksty

lovemassacre dodano: 9 luty 2012

- co tam mój kwiatuszku . ? - gówno łodyżko . :D

Bo wiesz? obok szpilek mam trampki i... teksty

lovemassacre dodano: 9 luty 2012

Bo wiesz? obok szpilek mam trampki i adidasy , obok sukienek - dresy i szerokie bluzy, nie używam prostownicy , obok pierścionków - paczkę fajek. W mp4 mam piosenki o miłości , rap i hip - hop . Przy kumplach często klnę, przy Tobie prawie nigdy. Czasem piję wódkę, czasem colę. Ale jedno jest u mnie niezmienne - miłość do Ciebie.

On nie rozumiał matematyki  ja... teksty

lovemassacre dodano: 9 luty 2012

On nie rozumiał matematyki, ja - Jego osoby. Z czasem nauczyłam Go, jak wyłącza się czynnik spod pierwiastka, dodaje potęgi, wylicza kąt wpisany. On? Nauczył mnie kochać .

wiem znam to   sama też czasem rycze . Ale chyba kurwa oni nie rozumieja że nas to boli a dla nich to jest frajda .    teksty lovemassacre dodał komentarz: wiem znam to , sama też czasem rycze . Ale chyba kurwa oni nie rozumieja że nas to boli a dla nich to jest frajda . ;/ do wpisu 9 luty 2012
ahh to chyba nie tylko on   mój też .  .  teksty lovemassacre dodał komentarz: ahh to chyba nie tylko on , mój też . -.- do wpisu 9 luty 2012
http:  besty.pl 612000 haha XD teksty

lovemassacre dodano: 8 luty 2012

Zmieniła status na zamarznięty .... teksty

lovemassacre dodano: 8 luty 2012

Zmieniła status na zamarznięty . ~ besty.pl

bez Ciebie najzwyczajniej w świecie... teksty

lovemassacre dodano: 8 luty 2012

bez Ciebie najzwyczajniej w świecie nie radzę sobie..
Autor cytatu: tyrytyry

31163827 pisać    teksty

lovemassacre dodano: 8 luty 2012

31163827 pisać ;*

Zajebiście się dobraliście. On Cie... teksty

lovemassacre dodano: 8 luty 2012

Zajebiście się dobraliście. On Cie denerwuje, Ty go denerwujesz ale i tak widać że cholernie się kochacie .

teoretycznie to go kocham.... teksty

lovemassacre dodano: 8 luty 2012

teoretycznie to go kocham. praktycznie też.♥

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV