głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
kwiatuszek-t-t https: www.youtube.com watch?v=KOqWap4ehRs Pragnęłam i nadal pragnę uczynić Cię najszczęśliwszym facetem na świecie i galaktyce poprzez ofiarowaną moją szczerą

kwiatuszek-t-t

kwiatuszek-t-t.moblo.pl
https: www.youtube.com watch?v=KOqWap4ehRs
https:  www.youtube.com... teksty

kwiatuszek-t-t dodano: 9 lipca 2015

https://www.youtube.com/watch?v=KOqWap4ehRs

Pragnęłam i nadal pragnę uczynić... teksty

kwiatuszek-t-t dodano: 9 lipca 2015

Pragnęłam i nadal pragnę uczynić Cię najszczęśliwszym facetem na świecie i galaktyce,poprzez ofiarowaną moją szczerą miłość i oddanie.Pojawiające się czasami problemy z zewnątrz będziemy razem rozwiązywać a sami nigdy nie będziemy ich tworzyć.Prawdziwy dom to ognisko nie gasnącej miłości,czułości,uwielbienia i oddania.Dołożę wszelkich starań,by nie wkradła się uśmiercająca związek rutyna a każda minuta bez siebie będzie wiecznością.

Prawdziwa miłość uzdrawia  zniesie... teksty

kwiatuszek-t-t dodano: 9 lipca 2015

Prawdziwa miłość uzdrawia, zniesie każdą prawdę, jest tolerancyjna, zawsze czekać będzie, by zademonstrować swoją dobrą wolę i przede wszystkim dodaje ogromnych sil i ochoty zycia.Jak odejdzie zgadnij co bedzie?

To jest morderczy wyniszczający... teksty

kwiatuszek-t-t dodano: 9 lipca 2015

To jest morderczy,wyniszczający,destrukcyjny wrzask mojej duszy: Upadam kochany a Ty mnie nie podnosisz .Gdzie jesteś? Upadam kochany.Czemu mnie nie podnosisz? Gdzie jesteś mój słodki?

Pozwól mi przyjść do Ciebie   bo... teksty

kwiatuszek-t-t dodano: 9 lipca 2015

Pozwól mi przyjść do Ciebie , bo tak bardzo tego chcę , pozwól mi ukochać Ciebie , i całować usta Twe.Melodia w linku nizej.

https:  www.youtube.com... teksty

kwiatuszek-t-t dodano: 9 lipca 2015

https://www.youtube.com/watch?v=8fVr4Oh4M-Y

A Twoja milosc tez odeszla bez slowa? teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: A Twoja milosc tez odeszla bez slowa? do wpisu 8 lipca 2015
czemu te zycie tak doswiadcza czemu musi byc tyle bölu.Przykro mi bardzo ze cierpisz  rozumie Ciebie az za dobrze.Troche mialam nadzieje ze jestes facetem   tym kogo kocham Glowa do gory kochana damy rade bo moze jeszcze nic straconego? teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: czemu te zycie tak doswiadcza,czemu musi byc tyle bölu.Przykro mi bardzo,ze cierpisz, rozumie Ciebie az za dobrze.Troche mialam nadzieje,ze jestes facetem,( tym kogo kocham)Glowa do gory,kochana damy rade,bo moze jeszcze nic straconego? do wpisu 8 lipca 2015
Nie mam juz nascie lat a to co spotkalam bylo prawdziwe.skoro nawet moj dorosly syn nie wie jak moze mwröcic swoja mame do zywych bo ja nie zyje.Wiem  nie mozna zmusic kogos do milosci wystarczylo powiedziec sorry.A tak ta pustka swiadczy ze moglo mu cos sie stac bo on podobnie jak ja dostal od zycia druga szanse na zycie. teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: Nie mam juz nascie lat,a to co spotkalam bylo prawdziwe.skoro nawet moj dorosly syn nie wie jak moze mwröcic swoja mame do zywych,bo ja nie zyje.Wiem, nie mozna zmusic kogos do milosci,wystarczylo powiedziec sorry.A tak ta pustka swiadczy,ze moglo mu cos sie stac,bo on podobnie jak ja dostal od zycia druga szanse na zycie. do wpisu 8 lipca 2015
tez przezywasz  podobnie jak ja? teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: tez przezywasz podobnie jak ja? do wpisu 8 lipca 2015
Ja moge stwierdzic  czego ja pragne czego jestem pewna  Nie wiem jak jest z druga strona  bo po tym jak zniknela bez slowa  rözne mysli przychodza mi do glowy.Serce mi möwi  ze mowil prawde.byl szczery a czemu bez slowa odszedl? Nie chcialam mu nic burzyc bo kochac go bede zawsze ZAWSZE: teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: Ja moge stwierdzic, czego ja pragne,czego jestem pewna -Nie wiem jak jest z druga strona, bo po tym jak zniknela bez slowa ,rözne mysli przychodza mi do glowy.Serce mi möwi ,ze mowil prawde.byl szczery a czemu bez slowa odszedl? Nie chcialam mu nic burzyc bo kochac go bede zawsze,ZAWSZE: do wpisu 8 lipca 2015
TAK WIEM ZE TO BYLO PRZEZNACZENIE  BO MOJE SERCE TO MÖWI . RZADKO SPOTYKA SIE BRATNIA DUSZE:MYSLACA I CZUJACA PODOBNIE teksty kwiatuszek-t-t dodał komentarz: TAK WIEM ZE TO BYLO PRZEZNACZENIE ,BO MOJE SERCE TO MÖWI . RZADKO SPOTYKA SIE BRATNIA DUSZE:MYSLACA I CZUJACA PODOBNIE do wpisu 8 lipca 2015
Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV