głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
juka100 Dzis sie nie gubie.moze wiele nie rozumiem moze nie potrafie wbic sobie do glowy ze nie mozna miec wszystkiego ze ja zwyczajnie za wiele oczekuje ze chce cudow.

juka100

juka100.moblo.pl
Dzis sie nie gubie.moze wiele nie rozumiem moze nie potrafie wbic sobie do glowy ze nie mozna miec wszystkiego ze ja zwyczajnie za wiele oczekuje ze chce cudow. Mysle
Dzis sie nie gubie.moze wiele nie... teksty

juka100 dodano: 31 sierpnia 2012

Dzis sie nie gubie.moze wiele nie rozumiem, moze nie potrafie wbic sobie do glowy, ze nie mozna miec wszystkiego, ze ja zwyczajnie za wiele oczekuje, ze chce cudow. Mysle czesto o tym jak bylo, mimo, iz po co to rozgrzebywać? Mysle o tym, dlaczego tak, a nie inaczej. Mam balagan, dosc niezdrowy balagan w glowie. Jednak nie probuje go poukladac, on stal sie elementem tego, co mam kazdego dnia. Gdzies pomiedzy cieplymi ramionami, calowaniem jego ust, kawy do lozka i innymi rzeczami, ktore ubarwiają zycie, musi byc miejsce na balagan, prawda? na czekanie na zmiany, czasem na łzy i slowa 'nie dam juz rady', aby uswiadomic sobie, ze wlasnie ja dam radę .

jest Twoim światełkiem. promykiem... teksty

juka100 dodano: 28 sierpnia 2012

jest Twoim światełkiem. promykiem, który rozświetla Ci każdy szary dzień. tą znaczącą cząstką Ciebie, bez której nie potrafisz żyć. jest mężczyzną, który sprawia, że każda chwila wydaje się być tą najpiękniejszą. jest kimś dla kogo jesteś w stanie poświęcić swoje przekonania, i obietnice. jest kimś dzięki komu czujesz, że w końcu możesz być ważna. ale uważaj - bo jest również kimś, kto jednym posunięciem może zniszczyć Cię doszczętnie. sprawić, że całe Twoje serce rozpieprzy się na malusieńkie kawałeczki, których zbierać i sklejać w jedną całość nie jest łatwo, w ciemności, gdy ten rzekomy 'promyczek' zniknie, a w raz z Nim całe światło Twojego życia. / veriolla

Każdego dnia walczę aby życie... teksty

juka100 dodano: 22 sierpnia 2012

Każdego dnia walczę aby życie miało sens.

Uwielbiam kłaść ci się na klatkę... teksty

juka100 dodano: 22 sierpnia 2012

Uwielbiam kłaść ci się na klatkę piersiową i wsłuchiwać się w Twoje bicie serca to zdecydowanie najlepsza muzyka dla mnie ♥

Nie rozumiem ludzi  nigdy nie... teksty

juka100 dodano: 22 sierpnia 2012

Nie rozumiem ludzi, nigdy nie zrozumiem, którzy załamują łeb bo nie jest tak jak kiedyś. Wiecie dlaczego tak nie jest? Bo nic nie zdarza się dwa razy. Po za tym siedzicie z załamanymi łbami, zamiast budować coś od nowego. Niektóre rzeczy są jak z babki z piasku, ogólnie zajebiście wyglądają, ale często szybko znikają. Dlatego bezsensu jest się rozczulanie poprzez kilka dni nad takimi epizodami, nie szkoda życia? Szkoda, to jasne! Tylko nie wszyscy o tym wiedzą, ale kiedyś się przekonają. Wielu też ma pretensje, że świat jest taki a nie inny. Świat jest idealny, ludzie są nieidealni. Wyobrażacie sobie gdyby te dwie rzeczy były idealne? Wtedy nie miałby sens ani rap, ani życie. Bo nie byłoby nad czym kminić, co robić, czego poprawiać, o co walczyć.

czasem żałuję swojej decyzji. a... teksty

juka100 dodano: 11 sierpnia 2012

czasem żałuję swojej decyzji. a czasem stwierdzam, że była ona odpowiednia. bywa, że za Nim tęsknię, ale jest też tak, że Jego obecność byłaby zbędna. pragnę żeby Mnie dotknął, później brzydzę się każdego gestu z Jego strony. oczekuję Jego pocałunku, potem odpycham Go od siebie. mam zmiany nastroju i różne chęci, ale jedno jest pewne - kochać nie przestanę. [ yezoo ]

dziś w nocy znów nie mogę usnąć.... teksty

juka100 dodano: 11 sierpnia 2012

dziś w nocy znów nie mogę usnąć. może to przez zbyt duże stężenie kofeiny w organizmie, a może przez zwykłą, ludzką tęsknotę, która dopada mnie z ogromną siłą za każdym razem, gdy próbuję zamknąć oczy./ smacker_

jestem tutaj również http:... teksty

juka100 dodano: 11 sierpnia 2012

jestem tutaj również http://flaker.pl/youngheart :)

Tamtego dnia mijałam tysiące ludzi... teksty

juka100 dodano: 10 sierpnia 2012

Tamtego dnia mijałam tysiące ludzi, samotnie wypalałam kolejne papierosy , a potem wyszlam na spacer. Zazwyczaj nie lubię tłocznych miejsc, chyba zwyczajnie nienawidzę ludzi. Tamtego dnia poszłam jednak w to miejsce, gdzie było ich najwięcej.Wiesz dlaczego? Głupia myślałam, że gdzieś Cię tam odnajdę. Że znowu zobacze twój uśmiech na mój widok.

Nic bez Ciebie   wszystko z Tobą ♥ teksty

juka100 dodano: 10 sierpnia 2012

Nic bez Ciebie , wszystko z Tobą ♥

Niech nienawidzą byleby sie bali. teksty

juka100 dodano: 10 sierpnia 2012

Niech nienawidzą byleby sie bali.

http:  flaker.pl youngheart teksty juka100 dodał komentarz: http://flaker.pl/youngheart do wpisu 10 sierpnia 2012
Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV