|
improvise.moblo.pl
Zostaniesz moim pączkiem? demoty.
|
|
|
Zostaniesz moim pączkiem?/ demoty.
|
|
|
Nic nie mówisz. Boisz się siły słów. Szukasz swojego szczęścia. Widzisz, jednak coś nas łączy. Wiecznie zagubieni poszukiwacze idealnego życia. Ty nie rozumiesz łez płynących prosto z serca, ja krwi i potu wylanych na boisku. Czy to jakaś różnica? Może się zamienimy? Oboje przekonani, że to "ja" mam gorzej, brniemy w swoim kierunku oddalając się od siebie. Nielogiczne? Podaj mi logiczny przykład tłumaczący miłość, nienawiść, przyjaźń! Brak celu, perspektywy i motywacji. Znowu idę obok Ciebie ale nie z Tobą. Ja już nie chce trzymać się Twojej ścieżki, bo ona mnie zabija. Zawracam. Zdziwiony? Zdarza się. Już nic nas nie łączy prócz paru śladów stóp na piasku, zupełnie nic.
|
|
|
Bliska załamania ale daleka od katastrofy psychicznej.
|
|
|
I choć wszyscy wokoło: kumple, przyjaciele, Ty uważają, że do siebie pasujemy ja tak nie uważam. I wierz mi cokolwiek być zrobił, jak bardzo się starał i tak nic z tego nie będzie, bo jesteś moim kumplem, nikim więcej. Kumplem już zawsze.
|
|
|
"A Ty się temu nie dziwisz. Wiesz dobrze, co byłoby dalej. Jak byśmy byli szczęśliwi. Gdybym nie kochała Cię wcale."/Kobranocka - Kocham Cie jak Irlandię
|
|
|
Don't let go. Never give up. It's such a wonderful life / Hurts
|
|
|
"W życiu nie jest tak jak w książkach, nie ma happy endu."/ Pierwsza Miłość
|
|
|
Siatka uczuć. Tysiące emocji pozwiązywanych ze sobą supełkami mniejszymi i większymi. Każdy z nich bliższy lub dalszy rozwiązania. A co jeśli wszystkie puszczą w tym samym momencie? Co się stanie wtedy z człowiekiem? Czy zwykły poplątany kłębek nerwów będzie dalej w stanie normalnie funkcjonować...?
|
|
|
Chciałabym kiedyś poczuć jak to jest kogoś naprawdę kochać.
|
|
|
Znalazłam powód, by się zmienić. Powód by zacząć od nowa. Siebie!
|
|
|
...a ja, po prostu nie potrafię być taka, jaka chcecie żebym była.
|
|
|
Utwórz z marzeń mgłę, z życia sen, poszybuj tam gdzie zostaniesz sam i nikt nie przeszkodzi Ci w poznawaniu swojej samotności.
|
|
|
|