głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
i.love.it.czekolada I choć nie raz kochałam dzięki tobie czuje sie jakbym tego nigdy nie czuła. jakbył byś pierwszy. Nakładam dresy i bluzę z kapturem. Niech mówią co chcą mam ich

i.love.it.czekolada

i.love.it.czekolada.moblo.pl
I choć nie raz kochałam dzięki tobie czuje sie jakbym tego nigdy nie czuła. jakbył byś pierwszy.
I choć nie raz kochałam   dzięki... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 13 stycznia 2012

I choć nie raz kochałam , dzięki tobie czuje sie jakbym tego nigdy nie czuła. jakbył byś pierwszy.

Nakładam dresy i bluzę z kapturem.... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 13 stycznia 2012

Nakładam dresy i bluzę z kapturem. Niech mówią co chcą, mam ich głęboko w dupie.

Wzięła swoją ulubioną ksiażkę... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 13 stycznia 2012

Wzięła swoją ulubioną ksiażkę , usiadła na łóżku i przez chwilę miała go w dupie tak jak on ją zawsze .

Bo stoisz na półce do której ja... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 13 stycznia 2012

Bo stoisz na półce do której ja się nigdy nie dostanę .

A SMILE  IS THE BEST MAKEUP  ANY GIRL... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 13 stycznia 2012

A SMILE IS THE BEST MAKEUP ANY GIRL CAN WEAR

Mówiono mi że ''jutro będzie... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 13 stycznia 2012

Mówiono mi że ''jutro będzie lepiej '' lecz zawsze kiedy się budze ,jest dzisiaj ....

Miał tyle wad   a ona idealizowała... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 12 stycznia 2012

Miał tyle wad , a ona idealizowała go bez końca.

Wiesz kochanie  może Ty ze mną... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 12 stycznia 2012

Wiesz kochanie, może Ty ze mną razem znikniesz? Mogę pokazać Ci coś więcej niż pieprzony hajs. [Pezet!]

  a za dnia .. za dnia ubiera maskę... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 12 stycznia 2012

` a za dnia .. za dnia ubiera maskę przystrojoną w uśmiech, beztroskę i pełnię szczęścia . fajna dziewczyna, pełna energii, myślą o niej inni . wieczorem zdejmuje ją, a na twarzy pojawia się smutek i pełnia samotności . ale tego nie widzi już nikt.. tylko ona sama .

Jestem leniwą idiotką  która... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 12 stycznia 2012

Jestem leniwą idiotką, która myśli, że wszystko w życiu przyjdzie samo. Bezczelna, arogancka, wulgarna, ordynarna, uparta, nieznośna, rozkapryszona, pyskata gówniara. Rozpieszczony bachor do granic możliwości przesiąknięty egoizmem.

Ej mała  Ty lepiej sercem wybierz... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 12 stycznia 2012

Ej mała, Ty lepiej sercem wybierz, bo rozum to Cię w chuja robi.

każdy chyba w życiu posiadał... teksty

i.love.it.czekolada dodano: 12 stycznia 2012

każdy chyba w życiu posiadał człowieka, z którym łączyła go tak cholernie dziwna więź. i nie było to uczucie - absolutnie. było to coś w rodzaju przywiązania, chęci powiedzenia wszystkiego - było to takie dziwne 'coś' czego nie da się zapomnieć nigdy.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV