głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
grandi88 tak kurwa . nie radzę sobie . nie daje rady . nie mam już sił aby udawać ze wszystko jest w jak najlepszym porządku . noce zdają zbyt dużo bólu . łzy płynące po

grandi88

grandi88.moblo.pl
tak kurwa . nie radzę sobie . nie daje rady . nie mam już sił aby udawać ze wszystko jest w jak najlepszym porządku . noce zdają zbyt dużo bólu . łzy płynące po policzk
tak kurwa . nie radzę sobie . nie... teksty

grandi88 dodano: 19 grudnia 2011

tak kurwa . nie radzę sobie . nie daje rady . nie mam już sił aby udawać , ze wszystko jest w jak najlepszym porządku . noce zdają zbyt dużo bólu . łzy płynące po policzkach moczą poduszkę , a serce rozpada się na miliony kawałków , których nigdy nie będę w stanie złożyć w idealną całość

mam ochotę Ci przypierdolić.... teksty

grandi88 dodano: 19 grudnia 2011

mam ochotę Ci przypierdolić. pierwszy raz w życiu jestem gotowa na to by podejść, stanąć na palcach i pierdolnąć Ci w ten jebany pysk na którym widnieje ten wkurwiający uśmiech, kurwa.

a gdy powiem Ci  że wszystko u mnie... teksty

grandi88 dodano: 19 grudnia 2011

a gdy powiem Ci, że wszystko u mnie w porządku , chciałabym, żebyś mnie mocno przytulił i powiedział, że dobrze , wiesz , że nic nie jest dobrze

Mam w głowie nadmiar myśli... teksty

grandi88 dodano: 19 grudnia 2011

Mam w głowie nadmiar myśli, których nie umiem uporządkować w żaden sposób. Wkurzają mnie bo nie dają mi spać, bo nie pozwalają się skupić, bo nie dają nawet minuty spokoju.

Mam ochotę pójść gdziekolwiek i... teksty

grandi88 dodano: 19 grudnia 2011

Mam ochotę pójść gdziekolwiek i wykrzyczeć wszystko, co mi leży na sercu, bo te uczucia mnie zabijają, centralnie.

czasem mam takie dni  że chciałabym... teksty

grandi88 dodano: 19 grudnia 2011

czasem mam takie dni, że chciałabym się od wszystkiego odciąć, przesiedzieć sama cały dzień w domku na drzewie i przemyśleć wszystko od początku.

Tak dużo sie zmieniło od naszego... teksty

grandi88 dodano: 18 grudnia 2011

Tak dużo sie zmieniło od naszego rozstania. Przestałam być naiwna, miła, cicha czy też spokojna. Już nie potrafie zaufać do końca ludziom i trzymam ich na dystans. Teraz dość często czepiam się bez powodu, jestem szczera - mówię wszystko, co mi przyjdzie na język. Dużo w sobie zmieniłam i to wszystko zawdzięczam Tobie. I nienawidze gdy mama zadaje mi pytanie: co sie stało, że tak się zmieniłam, że mnie nie poznaje.

i gdzie są ci wszyscy przyjaciele ?... teksty

grandi88 dodano: 18 grudnia 2011

i gdzie są ci wszyscy przyjaciele ? - odeszli , bo jesteś sama , nie masz humoru i płaczesz

Zanim się poznaliśmy było dobrze... teksty

grandi88 dodano: 18 grudnia 2011

Zanim się poznaliśmy było dobrze, ale czasami bywało ciężko. Gdy się pojawiłeś przywróciłeś mnie do życia. Kiedy zniknąłeś z dnia na dzień ta chęć na nowo odleciała.

Z biegiem czasu nabieram coraz... teksty

grandi88 dodano: 18 grudnia 2011

Z biegiem czasu nabieram coraz większej pewności, że nie można nikomu ufać, bo nawet z pozoru ci najlepsi potrafią człowiekowi nieźle dać w dupę.

Była na imprezie. Wiedziała  że... teksty

grandi88 dodano: 18 grudnia 2011

Była na imprezie. Wiedziała, że przyjdzie więc już na początku zaczęła pić. Po godzinie stała pijana pod ścianą i krztusiła się dymem z papierosa. Wszedł do kuchni nie wiedząc, że ona tam jest. Odwrócił się, spojrzał na jej oczy, które się zaszkliły i podszedł bliżej. Zaczęła się śmiać. 'Tylko sobie nie myśl, że to przez Ciebie. Dymem się zakrztusiłam i tyle.' Złapał ją za łokieć. 'Chodź. Wyjdziemy na zewnątrz.' Spojrzała na niego wściekła i pijana. 'Chyba sobie kpisz.' Odwróciła się i kończyła swoje piwo. Wyrwał jej butelkę z dłoni i wziął na ręce przekładając przez ramię! 'Cholera! Puść mnie. Puść mnie, no!' Wyszli na zimne powietrze. Postawił ją na ziemi i odwrócił się plecami. 'Co Ty sobie, kurwa, myślisz? Że przyjdziesz i będziesz udawał bohatera? Po jakiego chuja mnie wyprowadzałeś? No po co pytam?! Nie ma już nas. Sam o tym zdecydowałeś i guzik powinno Cię obchodzić, co się ze mną dzieje!' Biła go pięściami po plecach. ' Kocham Cię.' Powiedział. Uderzyła mocniej...

  jak tam .?   pozytywnie   miło... teksty

grandi88 dodano: 18 grudnia 2011

- jak tam .? - pozytywnie , miło , słodko , radośnie , szczęśliwie , optymistycznie , kolorowo , czarująco , fascynująco , niesamowicie , pięknie , bajecznie , doskonale , zachwycająco , najfajniej na świecie . - serio .? o.O - nie .

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV