głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
emilsoon kocham siedzieć w weekendy do późna po ciemku pić gorącą czekoladę słuchając rapu płynącego z głośników wyciszonego już wystawić nogi na parapet i patrzeć w nie

emilsoon

emilsoon.moblo.pl
kocham siedzieć w weekendy do późna po ciemku pić gorącą czekoladę słuchając rapu płynącego z głośników wyciszonego już wystawić nogi na parapet i patrzeć w
kocham siedzieć w weekendy   do... teksty

emilsoon dodano: 11 marca 2011

kocham siedzieć w weekendy , do późna , po ciemku , pić gorącą czekoladę , słuchając rapu płynącego z głośników , wyciszonego już, wystawić nogi na parapet i patrzeć w niebo . wtedy czuje się najbezpieczniej ./emilsoon

ten tydzień = zero ogarnięcia... teksty

emilsoon dodano: 11 marca 2011

ten tydzień = zero ogarnięcia /emilsoon

' weź zadzwoń po swój dobry humor... teksty

emilsoon dodano: 10 marca 2011

' weź zadzwoń po swój dobry humor ' xd/ kumpel ;*

a rap jest ze mną gdy się budzę i... teksty

emilsoon dodano: 10 marca 2011

a rap jest ze mną gdy się budzę i gdy zasypiam, w drodze do szkoły , w niej i poza nią , na osiedlach , w busie , w marzeniach , wieczorami, co dnia , każdej wiosny , zimy i jesieni i całe lato , rok za rokiem , kiedy płacze i się śmieje , w zabawie i samotności, gdy piję wódke i także gdy piję kubek gorącej czekolady , z chłopakami jak i zarówno z dziewczynami ,w ważnych momentach i tych normalnych, gdy mam na nogach dresy czy dżinsy, najki czy szpilki , ogarnięta czy nie, po prostu zawsze ze mną jest < 3/ emilsoon

budząc sie z rana i widząc kociaka... teksty

emilsoon dodano: 10 marca 2011

budząc sie z rana i widząc kociaka leżącego obok pod kołdrą , demotywuje mnie to do wstawania , że on bedzie sobie jeszcze smacznie spał pod cieplutką kołdrą , a ja muszę szybko się ogarnąć i zapierdzielać nie wyspana do szkoły /emilsoon

 kocham Cię :d   a kto nie złotko?... teksty

emilsoon dodano: 10 marca 2011

-kocham Cię :d - a kto nie złotko? xd - pff ./ emilsoon

czas zapierdala   a jednak płynie... teksty

emilsoon dodano: 10 marca 2011

czas zapierdala , a jednak płynie wolno .

mój szacunek płynie w twoją strone... teksty

emilsoon dodano: 9 marca 2011

mój szacunek płynie w twoją strone koleś ! / emilsoon

a ja tańczę jak pomarańcze i tak... teksty

emilsoon dodano: 9 marca 2011

a ja tańczę jak pomarańcze i tak sobie z nimi tańczę ! :D

oczekująco oczekuje tego dnia  emilsoon teksty

emilsoon dodano: 9 marca 2011

oczekująco oczekuje tego dnia /emilsoon

wole być pojebana niż zeszmacona... teksty

emilsoon dodano: 9 marca 2011

wole być pojebana niż zeszmacona , tylko że mamy problem , ja pojebana nie jestem , a ty zeszmacona tak ;] / emilsoon

Mimo wszystko   mała trzymaj sie !... teksty

emilsoon dodano: 9 marca 2011

Mimo wszystko , mała trzymaj sie ! Pamiętaj jestem z Tobą zawsze ! przepraszam , za każdy smutek wywołany przeze mnie na twojej twarzy . przypomnij sobie każdy nasz wspólny śmiech i żyj z nim na co dzień - for myszka < 3 / emilsoon

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV