głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
buuum Ja D to już moja tradycja haha ale chujowo że dzisiaj leci a nie w wigilje Bo czasem brak działania jest krokie w przód. A na tegoroczne święta jedynym wymarzon

buuum

buuum.moblo.pl
Ja D to już moja tradycja haha ale chujowo że dzisiaj leci a nie w wigilje
Ja   D to już moja tradycja haha   ale chujowo że dzisiaj leci a nie w wigilje   teksty buuum dodał komentarz: Ja ; D to już moja tradycja haha , ale chujowo że dzisiaj leci a nie w wigilje ; do wpisu 6 grudnia 2011
Bo czasem brak działania jest krokie... teksty

buuum dodano: 6 grudnia 2011

Bo czasem brak działania jest krokie w przód.

A na tegoroczne święta jedynym... teksty

buuum dodano: 5 grudnia 2011

A na tegoroczne święta jedynym wymarzonym prezentem jaki chciałabym dostać to nic szczególnego po prostu osoba, która będzie zawsze mimo wszystko. Osoba dzięki której będe mogła być szczęśliwa. - Amen .

a najzabawniejsze jest to  że ja... teksty

buuum dodano: 5 grudnia 2011

a najzabawniejsze jest to ,że ja wciąż o Tobie myśle [inmyveins.]
Autor cytatu: inmyveins

Nawet mnie nie znasz   ale obiecaj... teksty

buuum dodano: 5 grudnia 2011

Nawet mnie nie znasz , ale obiecaj Poświęcisz jedną chwile, albo dwie . Kiedy obejmniesz poczuje siłe, tak trudno będzie się pożegnać ...

Choć chwile być przy tobie   i nią... teksty

buuum dodano: 5 grudnia 2011

Choć chwile być przy tobie , i nią żyć .

Wszystko  co się opłaca posiadać... teksty

buuum dodano: 4 grudnia 2011

Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.

Chciałabym znaleźć w swym życiu... teksty

buuum dodano: 4 grudnia 2011

Chciałabym znaleźć w swym życiu coś, co byłoby na pewno.

Mózg ma każdy  ale z rozumem to... teksty

buuum dodano: 2 grudnia 2011

Mózg ma każdy, ale z rozumem to już cięższa sprawa.

Nie zastąpisz prawdziwej kobiety... teksty

buuum dodano: 2 grudnia 2011

Nie zastąpisz prawdziwej kobiety zwykłą dziwką,a miłości wódą, koksem czy też fifką..

Pierdoli mnie to co inni o mnie... teksty

buuum dodano: 2 grudnia 2011

Pierdoli mnie to co inni o mnie mówią i myślą . Wiem kim jestem i do chuja nie będę słuchać ich wyciągniętych z dupy wniosków .

Bo ja mówię jak jest  poszerzam... teksty

buuum dodano: 2 grudnia 2011

Bo ja mówię jak jest, poszerzam horyzontów zakres, jak magnes przyciągający nie fałsz, lecz prawdę.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV