głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
black-inside Już zapomniałem trochę przez tą kurewską flotę jak ściskałem hajs by móc się najebać potem wziąć dziewczynę do kina jeszcze kupić jej drina i wreszcie odetchnąć

black-inside

black-inside.moblo.pl
Już zapomniałem trochę przez tą kurewską flotę jak ściskałem hajs by móc się najebać potem wziąć dziewczynę do kina jeszcze kupić jej drina i wreszcie odetchnąć że j
Już zapomniałem trochę  przez tą... teksty

black-inside dodano: 22 czerwca 2015

Już zapomniałem trochę, przez tą kurewską flotę jak ściskałem hajs, by móc się najebać potem, wziąć dziewczynę do kina, jeszcze kupić jej drina i wreszcie odetchnąć że już się sobota skończyła, zwyczajni niezwyczajni, nie znają słów: ''daj mi'', sami kombinują skąd mieć na zimny haj.

Są dni że wracam najebany o... teksty

black-inside dodano: 22 czerwca 2015

Są dni że wracam najebany o szóstej rano, miejskim autobusem, myślę o życiu które mi dano, myślę o ludziach którzy wstali godzinę temu, pobudka, to ich koniec odpoczynku od problemów.

Prawdziwe talenty rodzą się w... teksty

black-inside dodano: 22 czerwca 2015

Prawdziwe talenty rodzą się w prawdziwej biedzie, prawdziwa wartość o której nie mógłbyś wiedzieć, jak przyjaźń i nadzieja, modlitwa przy obiedzie, czy pewność, że bliska osoba Cię nie zawiedzie.

Moi ludzie wiedzą jak jest łatwo... teksty

black-inside dodano: 21 czerwca 2015

Moi ludzie wiedzą jak jest łatwo upaść metr przed metą, a na ryjach widzisz blizny, a nie kurwa jeszcze mleko.

Wczoraj było wciąż to samo  dziś... teksty

black-inside dodano: 21 czerwca 2015

Wczoraj było wciąż to samo, dziś to już nie to samo, czasami wstając rano gubię tożsamość.

Między nami będzie dobrze  co by... teksty

black-inside dodano: 21 czerwca 2015

Między nami będzie dobrze, co by się nie działo.. są tacy, co pomogą.

Obowiązki na bok  gdy się znowu... teksty

black-inside dodano: 21 czerwca 2015

Obowiązki na bok, gdy się znowu chłopcy bawią, poszli w tango, ona znów zalewa proszki rano.

Za bratem w ogień  nie  że banał... teksty

black-inside dodano: 21 czerwca 2015

Za bratem w ogień, nie, że banał, dobrze wiesz, że skoczę.

Nie zdradzam  i mówią: ''debil... teksty

black-inside dodano: 21 czerwca 2015

Nie zdradzam, i mówią: ''debil, mogłeś mieć niebo ze mną!'', weź tabletki i spierdalaj, wolę mieć ze swoją piekło.

Mam taki problem  że się męczę... teksty

black-inside dodano: 21 czerwca 2015

Mam taki problem, że się męczę, sorry mała, ale to już niebezpieczne, takich jak ja jest wielu, a na pewno lepiej znajdziesz, wiem, że ciężko to zrozumieć, ale nie miej za złe, kilka spoko chwil to wciąż za mało, nie, nie wpadnę i nie obrażę się, zrozumiem jak mnie zjebem nazwiesz, może i obiecałem trochę za dużo, trudno, miesiąc luzu, ale potem marudzą - zrób to, zrób tamto i coś zaczyna rezać banie, a ja już chyba więcej nie mam dla niej.

Myślą  że se spoko żyję  luz mam... teksty

black-inside dodano: 21 czerwca 2015

Myślą, że se spoko żyję, luz mam non stop i nikt nie kuma, że nas czasem męczy w chuj samotność.

Przyzwyczaiłem się nie... teksty

black-inside dodano: 21 czerwca 2015

Przyzwyczaiłem się nie przyzwyczajać i tak wyjdzie źle.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV