 |
Patrzę na jedno zdjęcie i nie wiem co mam myśleć nie wyobrażam sobie tego, że kiedyś mógłbym nazwać Cię moim skarbem... Ale bardzo chciałbym... Żyjemy w dwóch innych światach...
|
|
 |
Gdy o Tobie myślę czuję ciepło w sercu... Nie chcę żebyś zniknęła, chcę Cię powstrzymać.
|
|
 |
Myślę o Tobie i boję się Tobie czegoś powiedzieć nie chcę zostać odrzuconym... Straszne uczucie... Boję się spotkania z Tobą...
|
|
 |
Boję się odrzucenia... Boję się spojrzeć w twarz i powiedzieć Ci co czuję. Pragnę Ci to powiedzieć lecz się poprostu boję... Jednak zaryzykuję i poniosę wszystkie konsekwencje tego...
|
|
 |
Czy to się znowu dzieje.? Czy to znowu może być to.? Czy dostałem drugą szansę od losu.? Tyle pytań, ale muszę sobie sam na nie odpowiedzieć...
|
|
 |
Wylecz mnie z siebie , po prostu .
|
|
 |
Tak nadszedł ten czas kiedy trzeba rozstać się z najlepszą klasą na świecie . Pamiętam mój pierwszy dzień w tej klasie . Dziwne spojrzenia padały bo przecież byłam najstarszą osobą w tej klasie , ale nie przeszkadzało mi to nie wywyższałam się bo nie miałam po co było mi dobrze tak jak było . Z czasem poznałam moja przyjaciółkę Natalkę jest to osoba która mino tego że wie jaka jestem to nadal się ze mna przyjaźni i nie opuszcza mnie w najgorszych momentach mojego życia dziekuję jej za to chodz zadko to mówie bo nie używam takich słów . A jutro .. jutro nadejdzie ten dzień w którym będe spędzała ostatni dzień w tej klasie w najlepszej klasie pod slońcem i będe za nimi bardzo bardzo tęskniła . Mam nadzieje ze klasa do której przyszłam zapamięta mnie dobrze ..
|
|
 |
Uzależnił mnie bardziej niż przewidywałam tego dnia , kiedy go poznałam . | dzyndzel .
|
|
 |
Wciąż uczę się żyć bez obecności ciebie w moim życiu . Lecz ty pojawiasz się na moment i wszystko psujesz . | dzyndzel
|
|
 |
Jaką radę na życie dałaby pani innej kobiecie ? Kochaj . A młodej dziewczynie ? Kochaj . A dziecku co by pani powiedziała ? Kochaj . Dlaczego właśnie tak ? Bo niczego bardziej mi w życiu nie brakowało i niczego tak nie pragnęłam jak właśnie miłości .
|
|
|
|