głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
uklajowa Życie to nic więcej niż egoizm hajs i hipokryzja. Wiem w ten sposób nie zabije kurwa wspomnień. Ciężko wiesz jakoś przestać pluć na to całe życie i wyciągnąć z

uklajowa

uklajowa.moblo.pl
Życie to nic więcej niż egoizm hajs i hipokryzja.
Życie to nic więcej  niż egoizm... teksty

uklajowa dodano: 17 lipca 2012

Życie to nic więcej, niż egoizm, hajs i hipokryzja.

Wiem  w ten sposób nie zabije kurwa... teksty

uklajowa dodano: 17 lipca 2012

Wiem, w ten sposób nie zabije kurwa wspomnień.

Ciężko  wiesz jakoś przestać... teksty

uklajowa dodano: 17 lipca 2012

Ciężko, wiesz jakoś przestać pluć na to całe życie i wyciągnąć z serca nóż .

Kiedyś spijemy toast za te śmieszne... teksty

uklajowa dodano: 17 lipca 2012

Kiedyś spijemy toast za te śmieszne plany i za to co jeszcze przed nami. Ale dziś już nie dzwoń, dziś zapijam pamięć.

Hipokryzja  seks  słodkie kłamstwa... teksty

uklajowa dodano: 17 lipca 2012

Hipokryzja, seks, słodkie kłamstwa, narkotyki, kurwy i chyba to jest nasz świat.

Jakiś czas temu miałem plany i... teksty

uklajowa dodano: 17 lipca 2012

Jakiś czas temu miałem plany i ambicje, im jestem dalej tym bardziej nie chce mi się nic..

Pomyśl  pierwsze kroki  poczujesz... teksty

uklajowa dodano: 17 lipca 2012

Pomyśl, pierwsze kroki, poczujesz ból upadku, przyzwyczaj sie bo będzie w chuj upadków.

Tylu masz przyjaciół ile umiesz... teksty

uklajowa dodano: 17 lipca 2012

Tylu masz przyjaciół ile umiesz unieść piw.

Z reguły bardziej pamiętamy ludzi... teksty

uklajowa dodano: 16 lipca 2012

Z reguły bardziej pamiętamy ludzi, którzy nas skrzywdzili niż tych którzy nam pomogli.

Wczoraj znajomi  a dzisiaj hieny. teksty

uklajowa dodano: 16 lipca 2012

Wczoraj znajomi, a dzisiaj hieny.

Nie mam pretensji o to jak mnie... teksty

uklajowa dodano: 16 lipca 2012

Nie mam pretensji o to jak mnie postrzegasz, nie jestem lepszy, żeby oceniać.

A dziś kilka stów potrafi zburzyć... teksty

uklajowa dodano: 16 lipca 2012

A dziś kilka stów potrafi zburzyć przyjaźnie, których Bóg nawet nie miał prawa ruszyć.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV