głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
smerfikjestem i jak tu dziewczyna potrafi pozmieniac caly swiat..... heh dzieki ze stalas sie moja nowa motywacja do cwiczenia zrozum teraz ona jest dla mnie najwazniejsza i

smerfikjestem

smerfikjestem.moblo.pl
i jak tu dziewczyna potrafi pozmieniac caly swiat.....
i jak tu dziewczyna potrafi... teksty

smerfikjestem dodano: 13 października 2011

i jak tu dziewczyna potrafi pozmieniac caly swiat.....

heh dzieki ze stalas sie moja nowa... teksty

smerfikjestem dodano: 13 października 2011

heh dzieki ze stalas sie moja nowa motywacja do cwiczenia ;]

zrozum teraz ona jest dla mnie... teksty

smerfikjestem dodano: 12 października 2011

zrozum teraz ona jest dla mnie najwazniejsza i tak juz bedzie przez dluzszy mysle czas, nie denerwuj sie dla cb tez znajde czas ale ile mozna prosze nie obwiniaj mnie o to jeszcze....

coraz blizej piatek xd teksty

smerfikjestem dodano: 12 października 2011

coraz blizej piatek xd

gegra pozytywnie xd teksty

smerfikjestem dodano: 12 października 2011

gegra pozytywnie xd

czy to dziwne ze umiem sb ciuchy... teksty

smerfikjestem dodano: 11 października 2011

czy to dziwne ze umiem sb ciuchy prasowac? xd

ten tydzien zawstydza kazdy inny... teksty

smerfikjestem dodano: 11 października 2011

ten tydzien zawstydza kazdy inny zapierdol od rana do wieczora jak ja nie jebne to cos lub ktos....:((

a nie jak niektorzy bym mial sie wstydzic przytulic moja dziewczyne    teksty smerfikjestem dodał komentarz: a nie jak niektorzy bym mial sie wstydzic przytulic moja dziewczyne ;] do wpisu 11 października 2011
tak sb mysle ze to jednak dobrze ze... teksty

smerfikjestem dodano: 11 października 2011

tak sb mysle ze to jednak dobrze ze wrocek jest na tyle daleko bo tak bys nie miala zycia przeze mnie xd

heh tak juz mam    teksty smerfikjestem dodał komentarz: heh tak juz mam ;] do wpisu 11 października 2011
nom wiadomo xd teksty smerfikjestem dodał komentarz: nom wiadomo xd do wpisu 11 października 2011
chuj mnie obchodzi innych zdanie dla... teksty

smerfikjestem dodano: 11 października 2011

chuj mnie obchodzi innych zdanie dla mnie jestes zajebista i mysle ze za szybko nie zmienie zdania ;]

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV